  • 1. Data: 2010-03-01 16:41:02
    Temat: MTU i taniej
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Panowie i Panie gdzie taniej ?

  • 2. Data: 2010-03-01 16:56:23
    Temat: Re: MTU i taniej
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    atman pisze:
    > Panowie i Panie gdzie taniej ?

    Dzwoń, zamawiaj rozmowy na stronach ubezpieczycieli to się dowiesz, nikt
    tutaj wróżką nie jest.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-03-01 17:00:38
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Panowie i Panie gdzie taniej ?

    Kumpel niedawno wrócił z Bangoku i mówił, że taniej jak tam to jeszcze nie
    widział.

    p.

  • 4. Data: 2010-03-01 17:31:12
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-01 16:41:02 +0100, "atman" <r...@w...pl> said:

    > Panowie i Panie gdzie taniej ?

    Dla samochodu za 230 tysięcy, przy 60& zniżki, z systemem śledzenia
    pojazdu, parkowanego na parkingu strzeżonym, kierowcy 45 letnim
    mieszkającym w Małkini?

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2010-03-02 12:06:09
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    > Panowie i Panie gdzie taniej ?

    mi taniej niż w MTU wyszło w Generali Direct

    Tomasz

  • 6. Data: 2010-03-02 13:16:58
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 02 mar 2010 o 12:06 GMT, Tomasz O. napisał(a):

    > Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > mi taniej niż w MTU wyszło w Generali Direct

    A komus innemu z PZU, a jeszcze komus innemu a Hestii, a jeszcze komus
    innemu taniej wyszlo w LINK4, a jeszcze....

    Cena ubezpieczenia jest rozpatrywana indywidualnie, i to ze ktos powie ze
    tutaj ma najtaniej, to dla inne osoby moze oznaczac najdrozej...
    Po prostu trzeba sprawdzic samemu...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 7. Data: 2010-03-02 13:21:48
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Cena ubezpieczenia jest rozpatrywana indywidualnie, i to ze ktos powie ze
    > tutaj ma najtaniej, to dla inne osoby moze oznaczac najdrozej...

    Ale co się pieklisz. Zapytał odpowiedziałem. Zawsze to lepiej mieć wstępne
    rozeznanie w temacie niż utrzymywać kontakty z kilkudziesiącioma firmami
    ubezpieczeniowymi. Oczywiście zależy co kto lubi. Jak lubisz marnować czas i
    uskuteczniać średnio ciekawe gadki z konsultantami to proszę bardzo.

    Tomasz

  • 8. Data: 2010-03-02 13:30:50
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-02 12:06:09 +0100, "Tomasz O." <t...@o...eu> said:

    > Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > mi taniej niż w MTU wyszło w Generali Direct

    MTU: ~4200
    Axa: ~1300
    Compensa ~1438
    PTU ~1444
    mBank ~1670
    HDI ~2047
    Uniqa ~2445
    PZU ~2750

    _Każda_ firma ma przy ubezpieczaniu _inne_ warunki, _inne_ wyłączenia,
    _inne_ bonusy...

    Więc takie porównanie można sobie w sempiternę wsadzić.
    A co trzeba?
    Ano, ruszyć rzeczoną, podać w każdej z firm komplet danych, zażądać
    _takie samego zakresu ubezpieczenia_ i wtedy porównać.

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2010-03-02 13:39:28
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 02 mar 2010 o 13:21 GMT, Tomasz O. napisał(a):

> [...]
    > ubezpieczeniowymi. Oczywiście zależy co kto lubi. Jak lubisz marnować czas i
    > uskuteczniać średnio ciekawe gadki z konsultantami to proszę bardzo.

    Nie piekle, tylko doradzam, zle odebrales to co napisalem...

    Najprosciej isc do agenta ubezpieczeniowego, ja tak zawsze robie, zawsze
    przy mnie sprawdza roznych ubezpieczycieli, i wspolnie wybieramy
    najtanszego..

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 10. Data: 2010-03-02 18:40:30