  • 11. Data: 2009-01-05 13:10:04
    Temat: Re: MX ubranie, komplet
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-05 00:20:22 +0100, Solaris <s...@b...inspired> said:

    > : na razie kup tylko spodnie i jakieś cieplejsze rękawiczki - do wiosny
    > : po malutku dokupisz resztę. No chyba że wogóle nie planujesz jeżdzić
    > : przez najbliższe miesiące...
    >
    > Mógłbyś np. na allegro pokazać mi takie?

    Poszukaj np. Scott X-One. Ja kupiłem na wyprzedaży za ~300 zł i tyle są
    warte. Ot, taki podgumowany ortalionik. Nogawki trochę przywąskie i
    szwy słabe, mi już ze 3 razy się rozpruły. Normalnej ceny (ca ~600 zł)
    zupełnie IMHO nie warte, chyba że coś poprawili w nowszych modelach (ja
    mam bodaj '06). Thor i inny też robią podobne. Takie "zimowe" spodnie
    idą na buty (choć są też i takie "letnie"), no i oczywiście są grubsze.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco