  • 11. Data: 2023-03-07 22:01:14
    Temat: Re: Malowanie klawiatury
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/03/2023 20:56, Adam wrote:
    > Cxyli trzeba by zrobić dziurę na przelot, aby nie było widać
    > napisu, ale wtedy praktycznie z klawisza zostłaby sama krawedź.

    https://drive.google.com/file/d/14xF8TP0FRdiL2m3SQpu
    tbjyhcMF61WuK/view?usp=share_link

    To z EliteBook 8570w. Mój Asus eeepc miał lepsze klawisze, niż te
    elitarne :)

  • 12. Data: 2023-03-07 22:31:57
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Mar 2023 22:01:14 +0100, heby napisał(a):

    > https://drive.google.com/file/d/14xF8TP0FRdiL2m3SQpu
    tbjyhcMF61WuK/view?usp=share_link

    > To z EliteBook 8570w. Mój Asus eeepc miał lepsze klawisze, niż te
    > elitarne :)

    No to jakieś badziewie: przezroczysty klawisz malowany od wierzchu.
    Takich nie widziałem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2023-03-07 22:59:03
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 3.03.2023 o 09:55, Trybun pisze:

    > W ciągu roku zmieniłem już trzy klawiatury. Nic im nie jest poza tym że
    > mają powycierane klawisze. Są to klawiatury podświetlane. Czy jest jakaś
    > farba, marker czy coś podobnego aby w miarę trwale podmalować wytarte
    > klawisze?

    Jakieś dwa lata temu kupiłem w Biedronie taką niedrogą podświetlaną
    klawiaturę, rzekomo gamingową:
    https://allegro.pl/oferta/klawiatura-dla-gracza-drag
    on-breath-ea-5402-hit-10080692506

    Nadal wygląda jak nowa. Jestem całkowicie zadowolony i polecam.
    --
    Olek

  • 14. Data: 2023-03-08 12:15:34
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 07.03.2023 o 20:56, Adam pisze:

    > Tak się dopytam, bo czegoś nie rozumiem.
    > Jak Ty masz podświtlane te klawiatury?
    >
    > Pytam, bo sam mam kilka podświetlanych, w tym w laptopach. Podświetlenie
    > polaga na "inkrustacji" mlecznego tworzywa na całej grubości główki
    > klawisza. Cxyli trzeba by zrobić dziurę na przelot, aby nie było widać
    > napisu, ale wtedy praktycznie z klawisza zostłaby sama krawedź.

    Nie wiem, wygląda na to że klawisze poza znakami pokryte są farbą, pod
    spodem jest jakieś źródło światła (najprawdopodobniej diody) i daje to
    efekt świecących znaków. Wada polega na wycieraniu się owej farby w
    wyniku czego nie widać znaków.

  • 15. Data: 2023-03-08 12:22:48
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 07.03.2023 o 22:59, Olek pisze:

> [...]
    on-breath-ea-5402-hit-10080692506

    > Nadal wygląda jak nowa. Jestem całkowicie zadowolony i polecam.

    Tą, taką właśnie piszę ten tekst.. No cóż, jest trochę trwalsza niż
    poprzednie, tym niemniej po około pół roku użytkowania sporo klawiszy
    powycieranych że nie wydać co na nich powinno być. Co najdziwniejsze -
    wytarte są nie te które u nałogowego wręcz gracza powinny być wytarte
    czyli układ "WSAD" , a takie jak np "o", "i", "u" czy "e".

  • 16. Data: 2023-03-08 12:23:18
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 07.03.2023 o 15:15, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    > Od wielu lat (z 15 na oko) używam w domu Logitech Elite keyboard
    > Y-BF38 http://www.allstarshop.com/shop/assets/aux_images/51
    059016_1.jpg
    > która to nie jest ani podświetlana, ani nie ma małego skoku klawiszy.
    > Za to jest niewytarta i niestety trochę już głośna, więc myślę o
    > wymianie.
    > W pracy zaś używam dość płaskiej klawiatury HP ale też jest
    > niepodświetlana.
    > Mam jakąś klawiaturę gamingową podświetlaną, ale jej nie polecam :)
    > Inne podświetlane to tylko w laptopach niestety więc ciężko je polecić.

    Nic nie szkodzi, nie wiem czy w ogóle są podświetlane klawiatury z małym
    skokiem. Ale  może jednak renowacja się powiedzie.

  • 17. Data: 2023-03-08 13:52:14
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/03/2023 12:23, Trybun wrote:
    > Nic nie szkodzi, nie wiem czy w ogóle są podświetlane klawiatury z małym
    > skokiem.

    Pełno tego, pierwsza lepsza:

    https://allegro.pl/oferta/klawiatura-przewod-multime
    dialna-podswietlana-usb-13066088515

    Aczkolwiek ja jestem zwolennikiem klawiszy z dużym skokiem,
    mechanicznych, więc dla mnie każda płaska jest bezużyteczna, stąd trudno
    się wypowiadać nad ich jakością, co kto lubi. Może warto skoczyć do
    MediaMarktu i poklikać na wystawowych?

  • 18. Data: 2023-03-09 02:52:05
    Temat: Re: Tłumaczenie srt
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 07.03.2023 o 09:07, Trybun pisze:

    > Podświetlane. Mam dwie normalne klawiatury, używane przez 20lat, nie ma
    > na nich najmniejszych śladów wytarć. Podświetlane przez rok trzy sztuki
    > nadają się na złom.

    Na moich żadna farba nie poschodziła. Jak nowe. Też podświetlane.

    > Prędzej piekło niż Allegro!

    Ale ten Allegro to są sklepy normalne.. Sprzedają też na Allegro.

    --
    animka

  • 19. Data: 2023-03-09 12:14:09
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 08.03.2023 o 13:52, heby pisze:

> [...]
    > trudno się wypowiadać nad ich jakością, co kto lubi. Może warto
    > skoczyć do MediaMarktu i poklikać na wystawowych?

    Ale skąd tu wiadomo że ma mały skok klawiszów? W ogóle to jakiś
    producent  uwzględnia ten parametr w specyfikacji? Generalnie to
    klawiatury podświetlane mają większy skok od zwykłych.

  • 20. Data: 2023-03-09 12:16:36
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 09.03.2023 o 02:52, Animka pisze:

    > Na moich żadna farba nie poschodziła. Jak nowe. Też podświetlane.

    No cóż...

    > Ale ten Allegro to są sklepy normalne.. Sprzedają też na Allegro.

    Mam tam konto i parę przeprowadzonych transakcji zakupowych, zawsze coś
    było nie tak , a to nie przesyłali towaru bo kasa im nie wpłynęła na
    konto mimo że to był zakup "za pobraniem". Drugi raz nie dość że na
    towar czekałem chyba z miesiąc ta opieszała łajza to mi wystawiła
    negatywna opinię. I jeszcze kilka innych podobnych przypadków. Ile razy
    można włazić do tej samej brudnej rzeki?  Samo zamawianie to czysta
    partyzantka w porównaniu do transakcji w innych internetowych sklepach.
    Może ostatnimi czasy coś się tam na lepsze zmieniło, ale raczej już tego
    nie będę sprawdzał.