  • 41. Data: 2023-03-21 08:55:57
    Temat: Re: [ot] Tłumaczenie srt
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 12.03.2023 o 11:47, Adam pisze:

> [...]
    >
    > Mnie aplikacja pokazuje 2279 zł. oszczędności z tytułu "smart" - kupuję
    > rzeczy zarówno dla klientów (bo u głównych dystrybutorów typu AB S.A.
    > czasem jest drożej, niż w detalu) jak i kupuję pierdółki dla siebie (mydło,
    > dobra pasta do zębów, lepsza herbata, itd). Zdarza się, że kilka przesyłek
    > tygodniowo.
    >
    > Ostatni problem z dostawą (przyszła pamięć zwykła zamiast ECC) to miałem
    > jakieś 8 lat temu.
    > Zresztą aktualnie jest tak, że gdy sprzedawca problematyczny, to kupujący
    > kasę odzyskuje bezpośrednio od Allegro i Allegro ściga sprzedawcę.

    Generowanie etykiet, mam korzystać z paczkomatów których położenia nie
    znam i nie mam pojęcia na jakich zasadach działają,. Jedynie ostatnia
    pozycja na plus,

    ale ile tu niepewności i zachodu w stosunku do mojej metody zakupów..

  • 42. Data: 2023-03-21 08:56:39
    Temat: Re: Malowanie klawiatury
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 12.03.2023 o 10:27, heby pisze:

    > Da się, używam *TANIEJ* klawiatury mechnicznej.
    >
    > Pomyliłeś koncepcje: bycie tanią ma niewielki związek z mechanicznością.

    To akurat nie ma nic do rzeczy, przynajmniej dla mnie klawiatura to
    klawiatura bez względu na to jak ja tytułują. Teraz używam takiej
    nazywanej półmechaniczną i konia z rzędem temu kto mi wykaże czym ona
    się różni na plus w użytkowaniu od zwykłej. Od producenta oczekuję że
    bez względu na nazwę (rodzaj) sprzeda mi klawiaturę która

     będzie działała przynajmniej przez okres gwarancji.

> [...]
    > obecnie wiele różnych.
    >
    > Oczywiście, że najtańsze membranowe są tańsze. I niektóre nie są w
    > cale takie najgorsze, sam używam takiej jeśli chce pisać cicho.
    >
    > Więc jeszcze raz: machnicznośc to kwestia gustu. Ja takie preferuje,
    > ale znam masę ludzi którzy tego nie preferują i wolą "deski". Co kto
    > woli, może też to kwestia wieku, jako dziecko miałem w ręku wiele
    > różnych i najlepiej pisało mi się na klawiaturach z wyraźnym klikiem o
    > dużym skoku, bo w zasadzie dostępne były albo takie "profesjonalne",
    > albo samo badziewie w komputerkach 8-bit.

    Ale to Ty wyskoczyłeś z tą mechanicznością, mi to wsio ryba, jestem
    gotów dopłacić za np podświetlanie albo za przedłużoną gwarancję, ale
    nigdy za logo firmowe czy za jakieś inne duperele bez większego
    znaczenia za które kapitaliści sobie liczą żerując na ludzkich ciągotach
    do błyskotek.

  • 43. Data: 2023-03-22 15:23:31
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/03/2023 08:55, Trybun wrote:
    > Generowanie etykiet

    Nic nie generujesz. Klikasz "zwracam" w allegro, owijasz towar w
    tekturę, podchodzisz do paczkomatu, wpisujesz kod z SMSa, otwiera się
    dziura, wkładasz, zamykasz.

    Jako klient poza allegro, drukujesz PDFa którego dostajesz mailem po
    zapłaceniu nastu zł, naklejasz, albo wkładasz w przylgę, podchodzisz do
    dowolnego paczkomatu, pokazujesz kod paskowy, wkładasz i już.

    >, mam korzystać z paczkomatów których położenia nie
    > znam

    Jest od tego mapa. Argument bez sensu. W dodatku cieżko obecnie przejśc
    chodnikiem bez potknięcia się o paczkomat. Innymi słowy jest w Tobie
    najzwyczajniej zła wola.

    > i nie mam pojęcia na jakich zasadach działają

    Bardzo dobrych. Możesz przeknać się samodzielnie za śmieszne pieniądze.

  • 44. Data: 2023-04-08 13:23:13
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 22.03.2023 o 15:23, heby pisze:

> [...]
    > Tobie najzwyczajniej zła wola.

    > Bardzo dobrych. Możesz przeknać się samodzielnie za śmieszne pieniądze.

    Ale chyba nie chcesz powiedzieć że wszystkie to powyższe zabiegi to
    wygodniejsza od mojej forma zakupów?

  • 45. Data: 2023-04-11 03:53:55
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 08.04.2023 o 13:23, Trybun pisze:

    > Ale chyba nie chcesz powiedzieć że wszystkie to powyższe zabiegi to
    > wygodniejsza od mojej forma zakupów?

    Tak w ogóle to lepiej nie korzystać z tych paczkomatów, bo są okradane.
    Lepiej odebrac od kuriera , w Żabce czy na stacji benzynowej, czy na
    poczcie.

    --
    animka