  • 31. Data: 2023-03-14 20:37:20
    Temat: Re: [ot] Tłumaczenie srt
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Mar 2023 17:26:57 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Alledrogo jak zawsze łże.
    > Dodając towary do koszyka jednego sklepu pokazuje mi oszczędności na
    > wysyłce 30zł. Bo 3 towary zamawiam. W jednej paczce. Tak naprawdę
    > oszczędzam tylko 10. A tak bardziej naprawdę, to trochę mniej, bo
    > przecież opcji smart nie dostałem za darmo, ale musiałem za nią
    > zapłacić.
    >
    > Swego czasu kupowałem buty. Ciągle mi coś nie pasowało. Za
    > wielokrotne przesyłki tam i z powrotem zapłaciłem jak za drugą parę
    > :-) No ale w sklepie stacjonarnym ich nie mogłem kupić.

    Kwota szacunkowo zgadza się z ilością przesyłek.
    Szacunkowo, gdyż czasem były gabaryty kurierskie, które są droższe, ale też
    się łapią na Smart.
    Smart mam wykupiony od samego początku, jak tylko się pojawił. A może nieco
    później - bo było jakieś demo.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 32. Data: 2023-03-14 20:51:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 14/03/2023 17:26, Zbynek Ltd. wrote:
    > oszczędzam tylko 10. A tak bardziej naprawdę, to trochę mniej, bo
    > przecież opcji smart nie dostałem za darmo, ale musiałem za nią zapłacić.

    Opcja Smart zwraca się po kilku przesyłkach.

    W moim wypadku asymptotycznie kosz wysyłki osiąga zero.

    Innymi słowy, jesli kupujesz 1 rzecz na rok, to nie ma senu. Ale dla 100
    rocznie ma bardzo duży.

  • 33. Data: 2023-03-15 17:20:26
    Temat: Re: Malowanie klawiatury
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 12.03.2023 10:27, heby wrote:
    > Oczywiście, że najtańsze membranowe są tańsze. I niektóre nie są w cale
    > takie najgorsze, sam używam takiej jeśli chce pisać cicho.
    >
    > Więc jeszcze raz: machnicznośc to kwestia gustu. Ja takie preferuje, ale
    > znam masę ludzi którzy tego nie preferują i wolą "deski". Co kto woli,
    > może też to kwestia wieku, jako dziecko miałem w ręku wiele różnych i
    > najlepiej pisało mi się na klawiaturach z wyraźnym klikiem o dużym
    > skoku, bo w zasadzie dostępne były albo takie "profesjonalne", albo samo
    > badziewie w komputerkach 8-bit.

    To się podepnę pod wątek o klawiaturach.
    Znasz ktoś klawiaturę w ludzkiej cenie i z normalnym skokiem z
    podświetleniem oraz, co kluczowe, z odpinanym kablem usb? Odpinanym przy
    samej klawiaturze, czyli klawiatura ma gniazdo usb.

    --
    pzdr
    Roman

  • 34. Data: 2023-03-15 22:03:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    100 rocznie to co najmniej 4 tys. zł na towar wydasz, w praktyce znacznie więcej.
    Klikasz, klikasz, a inni w tym czasie ekspedientkę podrywają ;-)
    BTW niektórzy sprzedawcy wystawiają towary za 39,90 zł, żebyś im się na Smarta nie
    łapał ;-).

    -----

  • 35. Data: 2023-03-16 10:36:01
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 15/03/2023 22:03, ąćęłńóśźż wrote:
    > 100 rocznie to co najmniej 4 tys. zł na towar wydasz, w praktyce
    > znacznie więcej.

    W prakyce wydaje znacznie więcej.

    > Klikasz, klikasz, a inni w tym czasie ekspedientkę podrywają ;-)

    Ja już nie muszę.

    > BTW niektórzy sprzedawcy wystawiają towary za 39,90 zł, żebyś im się na
    > Smarta nie łapał ;-).

    Wiem. Ale jednocześnie druga grupa ma ten sam towar o 40zł. Która
    wygrywa wyścig?

    PS. Już nie 40. Obecnie 30.

  • 36. Data: 2023-03-16 10:52:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kupujesz masówkę.
    Są towary, które ma 1-2 firmy w Polsce. I z tego 0-1 wystawia na aledrogo (czasem po
    to, żebyś trafił do ich sklepu z niższą ceną).

    BTW potrzebuję pilota do tunera TV.
    Jest dostępny jedynie w Hiszpanii, widocznie ktoś przedobrzył z zapasami.
    Ma je dwóch handlarzy na ebay.es
    Jeden za 15 EUR + 15 EUR wysyłka do PL kurierem
    Drugi za 25 EUR + 5 EUR wysyłka do PL ekonomiczna.
    Nie mogę przekonać tego za 15 EUR żeby mi do PL wysłał ekonomicznie ;-).
    A 30 EUR za samego pilota do starszawego tunera to mi się średnio kalkuluje (może
    lepiej odnowić model tunera?).

    -----

  • 37. Data: 2023-03-16 11:05:19
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 16/03/2023 10:52, ąćęłńóśźż wrote:
    > Kupujesz masówkę.

    Tak, m.in. tą masówką są specjalistyczne układy scalone, proszki
    niedostępne w hipermarketach, bielizna utkana przez pająki przy świetle
    łukowym, itd itp. Ogólnie kupuje różne rzeczy. Dam przykład: stosowane
    śrubunki 1" znalazłem w kilkunastu odmianach na allegro i ani jednego w
    hipermarketach i hutowniach z armaturą w okolicy. Na pytanie czy "maja
    takie śrubunek" mówili że pierwsze widzą, a woda się lała i traciłem
    czas. Innymi słowy są przykłady w dowolną stronę, jeśli chcesz udowodnić
    jakąkolwiek tezę. Należy korzystać z allegro, sklepów interentowych i
    sklepów stacjonarnych bilansując i optymalizując.

    > Są towary, które ma 1-2 firmy w Polsce. I z tego 0-1 wystawia na
    > aledrogo (czasem po to, żebyś trafił do ich sklepu z niższą ceną).

    Zgadza się, ale wyobraź sobie, że używanie allegro to nie pułapka.
    Zawsze mogę iść do sklepu po pieruszkę czy Ferrari. Nie ma przymusu
    używania. Używam, bo znajduje tam, bo oszczędzam czas na bieganie po
    sklepach, gdzie "masowych towarów" nie mają.

    > BTW potrzebuję pilota do tunera TV.

    Brzmi jak znakomite zadanie dla uniwersalnego.

    Ba. Brzmi jak znakomita wymówka do pozbycia się dekodera i przejscie na
    telewizją internetową, rzucaną z telefonu na tv przez jakiegoś chromecasta.

    > (może lepiej odnowić model tunera?).

    Nie. Lepiej oglądać online. Obecnie używanie do tego tunera jest lekko
    legacy.

  • 38. Data: 2023-03-16 13:50:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak ch_jowe zadanie, bo pilot jest ta dam radiowy.

    -----

  • 39. Data: 2023-03-16 13:55:43
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 16/03/2023 13:50, ąćęłńóśźż wrote:
    > Jak ch_jowe zadanie, bo pilot jest ta dam radiowy.

    O, to interesujące. A co to za tuner TV?

  • 40. Data: 2023-03-17 16:05:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Viark.

    -----