    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Malowanie stali nierdzewnej
    Date: Mon, 14 Mar 2022 21:42:55 +0100

    Zrobiłem obudowę z blachy nierdzewnej szczotkowanej na urządzenie i
    okazuje się, że nie wygląda dobrze. Widać każde dotknięcie palcami, a
    wyczyszczenie do czysta jest trudne.
    Oglądam teraz lodówki ze stali nierdzewnej szczotkowanej i wszystko
    wskazuje na to, że są one dodatkowo lakierowane lakierem bezbarwnym.
    Stal szczotkowana jest szorstka w dotyku, a lodówka jest idealnie
    gładka, a wygląda podobnie.
    Czy dobrze myślę, że stal nierdzewna, żeby dobrze wyglądała musi być
    lakierowana? Jak tak, to czym lakierować? Lakier proszkowy bezbarwny?
    Jacek