  • 1. Data: 2009-08-17 16:41:07
    Temat: Mały, 10" netbook ze zintegrowanym modemem komórkowym GSM
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Który z oferowanych na rynku małych netbooków ma wbudowany
    modem komórkowy GSM oprócz standardowo już instalowanej
    sieciówki wi-fi i bluetootha?

    Wiem, że moge sobie "wetknąć" taki modem GSM w wersji USB
    ale miło byłoby gdyby już taki modem był wbudowany w netbooka.
    Jedna mniej z rzeczy do zapomnienia w podróży... :-)

  • 2. Data: 2009-08-17 17:09:13
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** In pl.comp.pecet Pszemol <P...@p...com> wrote:

    > Który z oferowanych na rynku małych netbooków ma wbudowany modem komórkowy
    > GSM oprócz standardowo już instalowanej sieciówki wi-fi i bluetootha?

    Na pewno te, które są w ofertach operatorów GSM. Np. Samsung NC10, LG X120,
    ASUS 1000 HGO, ACER One (oczywiście nie każdy egzemplarz, to jest chyba
    dodatkowy moduł).

    --
    + ' .-. .
    , * ) )