  • 1. Data: 2009-08-17 20:10:04
    Temat: SMS z mobilnego neta...
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Kontynuję pracę nad AutoItowskim skryptem odpalającym SMS-Sendera.
    Skrypcik odpala wysyłanie SMS-ów ....., ale nie od końca tak jak bym chciał.

    Oto kod:

    Run("C:\Program Files\Microsoft SMS Sender\SMSSender.exe")
    ControlSetText("SMS Sender","Destination &Number:","Edit1", "555555555")
    ControlSetText("SMS Sender","Body of the &message:","Edit2", "Hay everybody
    !!!!!")
    ControlClick("SMS Sender","&Send","Button2")

    Po skompilowaniu/zbudowniu i odpaleniu skryptu SmS Sender stratuje .. i nic
    nie robi
    Gdy odpalę jescze raz (w nowym procesie), w poprzednim procesie dochodzi do
    odpalenia i wysłania SMS-sa

    Wszystko to wygląda mniej więcej tak

    http://nmp3.w.interia.pl/pliki/SMS.rar

    Czy ktoś spotkał się (np. Elektronika) z takim problemem?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-08-18 12:10:06
    Temat: Re: SMS z mobilnego neta...
    Od: andy <a...@g...pl>

    Endriu pisze:
> [...]
    >
    > Wszystko to wygląda mniej więcej tak
    >
    > http://nmp3.w.interia.pl/pliki/SMS.rar
    >
    > Czy ktoś spotkał się (np. Elektronika) z takim problemem?.

    witaj,
    u mnie na Gentoo Linux w apaczu jest tak:
    > <iframe frameborder="0" width="285" height="355"
    src="http://sms.orange.pl/minisms.aspx"></iframe>
    i to działa bezbłędnie :)

    Pozdrawiam,
    andy

  • 3. Data: 2009-08-19 14:58:44
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    jakby ktos chcial to na sieci jest skrypt w perlu ktory loguje sie na bramke
    mBox orange i wysyla SMS na dowolny numer - sprawdza limit pozostalych SMS i
    raportuje.

  • 4. Data: 2009-08-19 17:03:15
    Od: andy <a...@g...pl>

    Papkin pisze:
    > jakby ktos chcial to na sieci jest skrypt w perlu ktory loguje sie na
    > bramke mBox orange i wysyla SMS na dowolny numer - sprawdza limit
    > pozostalych SMS i raportuje.

    Podaj proszę link do tego skryptu.
    Eksperymentuję w tym temacie trochę, otwiera mi się już w apaczu obok
    orange okno iplus-a i też działa.
    Zrobione to jest jeszcze trochę nie fachowo toteż nie nadaje się do
    pokazania.

    andy

  • 5. Data: 2009-08-20 16:09:45
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    andy wrote:

> [...]
    > orange okno iplus-a i też działa.
    > Zrobione to jest jeszcze trochę nie fachowo toteż nie nadaje się do

    skrypt+perl+orange+sms wpisz na googlach i jest