  • 1. Data: 2020-07-17 21:22:32
    Temat: Mały, elegancki I2C->USB
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Rozglądam się za jakimś małym iface I2C -> USB. I troche zaskoczony
    jestem że nie ma "ładnych" czyli jakaś mała obudowa, sensowne styki
    wyjsciwe itd. Widzę albo płytki do lutowania albo ... no, niewiele więcej.

    Ok, mogę sobie dorobić obudowę, ale zanim zacznę:

    1) widział ktoś eleganckie I2C->USB
    b) działajace pod linuxem
    III) idealnie z bibliteką do pythona
    ?

    Miałem kiedyś konweter w postaci zgrubienia na kablu, z jednej stony
    usb, z drugiej jakieś elegancjie gniazdko RJ na kabel. Nie wiem co to
    było, raczej nie samoróbka, wszystko równo odlane.