eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaMateriałoznastwo - przeciążenia. › Materiałoznastwo - przeciążenia.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Sqeeb <s...@i...community>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Materiałoznastwo - przeciążenia.
    Date: Mon, 16 Mar 2009 19:28:00 +0100
    Organization: Internet Community
    Lines: 17
    Message-ID: <2...@i...community>
    NNTP-Posting-Host: bfo153.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1237228614 17758 83.28.52.153 (16 Mar 2009
    18:36:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Mar 2009 18:36:54 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: what are You looking for?
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:23302
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.
    Jakie przeciążenia są osiągane w konstrukcjach latających?
    Mam na myśli głównie rakiety artyleryjskie, balistyczne i pokrewne,
    bo promy kosmiczne to raptem 3-8g, tak samo w lotnictwie wojskowym.
    W formule 1 jakiś Amerykanin kiedyś rzekomo przeżył ~170g, a mnie
    tak dokładnie interesuje, czy dzisiejsza technika pozwala na
    produkcję rakiet(czy też samolotów) który - wraz ze swą elektroniką
    - wytrzymałyby przeciążenia rzędu 150-200g. Myśląc o 'samolotach'
    mam oczywiście na myśli samoloty bezzałogowe.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: