  • Data: 2011-04-21 14:37:35
    Temat: Michelin PR2 czy może jednak używana torówka?
    Od: "Sam Losco" <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanowną Grupę,

    Mam Hondę CBR600F4 - gdy skończyły mi się w niej gumy(Road Attack) założyłem
    używaną torówkę Battlax BT-002R i pokochałem ją :) Dość mocno chwalony Road
    Attack łapał co jakiś czas uślizgi, zwłaszcza jak był nienagrzany. Odkąd
    założyłem BT-002R nigdy nie miałem żadnego uślizgu, a przejechałem na niej
    już z 2000 km.

    Me jednak teraz dylemat, bo nie testowałem jej w chłodniejsze dni, a
    poczytałem że torówki mogą być zdradliwe na drodze - jak spadnie temperatura
    to nagle z niesamowitej przyczepności guma może trzymać o wiele gorzej niż
    normalna szosówka. Byłbym wdzięczny za spostrzeżenia osób, które latają
    dłużej niż Ja na torówkach czy tak jest w rzeczywistości czy to jednak bajki
    wyssane z palucha? Jako alternatywe biorę PR2, które zbierają rewelacyjne
    opinie, ale obawiam się że i tak nie będą w stanie się zbliżyć do BT-002R ;/
    Ta guma jest niesamowita.

    Pozdrawiam :)