eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleMichelin PR2 czy może jednak używana torówka?Re: Michelin PR2 czy mo?e jednak u?ywana torówka?
  • Data: 2011-04-21 22:15:01
    Temat: Re: Michelin PR2 czy mo?e jednak u?ywana torówka?
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 21.04.2011 Sam Losco <s...@l...pl> napisał/a:
    > Witam Szanown? Grupe,
    >
    > Mam Honde CBR600F4 - gdy skonczy?y mi sie w niej gumy(Road Attack) za?o?y?em
    > u?ywan? torówke Battlax BT-002R i pokocha?em j? :) Do?ae mocno chwalony Road
    > Attack ?apa? co jaki? czas u?lizgi, zw?aszcza jak by? nienagrzany. Odk?d
    > za?o?y?em BT-002R nigdy nie mia?em ?adnego u?lizgu, a przejecha?em na niej
    > ju? z 2000 km.
    >
    > Me jednak teraz dylemat, bo nie testowa?em jej w ch?odniejsze dni, a
    > poczyta?em ?e torówki mog? byae zdradliwe na drodze - jak spadnie temperatura
    > to nagle z niesamowitej przyczepno?ci guma mo?e trzymaae o wiele gorzej ni?
    > normalna szosówka. By?bym wdzieczny za spostrze?enia osób, które lataj?
    > d?u?ej ni? Ja na torówkach czy tak jest w rzeczywisto?ci czy to jednak bajki
    > wyssane z palucha? Jako alternatywe biore PR2, które zbieraj? rewelacyjne
    > opinie, ale obawiam sie ?e i tak nie bed? w stanie sie zbli?yae do BT-002R ;/
    > Ta guma jest niesamowita.
    >
    > Pozdrawiam :)
    >
    >
    Ale to Ty wiesz do czego głównie używasz motocykla i czego oczekujesz od opon.
    Ja raz założyłem używane "potorówki" i więcej tego nie zrobię. Raz że wymagają
    odpowiednich warunków do pracy, a tych w codziennym użyciu nie jestem w stanie
    im zapewnić, dwa że są już zużyte w miejscach w których czasem chciałbym z opon
    korzystać.
    Jak dla manie, do codziennych dojazdów i okazjonalnego polatania w kółko,
    (i to w bardzo prowizorycznych warunkach) najlepsze są opony drogowe,
    pozycjonowane przez producentów jako sportowe ;).
    Inna sprawa że często opony "po torowe" u nas, to zwykłe opony drogowe z
    homologacją na drogę, pozycjonowane przez producentów jako sportowe ;)

    A skoro pytasz o Michały na f4 to masz :
    Power race tył, dojechał do białego ;) na przedniej pod koniec bieżnika pojawił
    się bąbel, chyba pękł kord. Pilot power tył, złapał wkręt pod koniec bieżnika,
    (dokładnie tak samo zrobiło Pirelli diablo) może to zwykły przypadek.
    Przód w podobnym stanie rozlazł się. Po całkiem zacnym przebiegu i kolejnym
    "ganianiu w kółko" stało się coś bardzo dziwnego, cała opona zmieniła
    kształt/profil, była taka bardziej w prawo niż w lewo, bardzo dziwnie się
    jeździło. Niedawno dowidziałem się tutaj że była zwalona seria.
    PP2ct nie dane mi było dojechać do końca. Ale przez ~6kkm sprawowały się całkiem
    zacnie. Tyle że do codziennych dojazdów i okazjonalnego ganiania właśnie.

    --
    kakmaratgmaildotcom

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: