  • 1. Data: 2020-10-14 00:24:24
    Temat: Microswitch SP Action (D2F Omron)
    Od: Jary <q...@r...pl>

    Dzień dobry.
    Omron ma w ofercie serie microswitchy D2F.
    Używałem kiedyś D2FC-7-N sprzedanych i pisanych jako OMRON, ale
    producent się nimi nie chwali na swojej stronie. Swoją drogą to
    niesamowity szrot. Bardzo małą mają trwałość.
    W sumie zakupiłem D2F-T bo mają opinie najlepszych, ale te D2FC nie dają
    mi spokoju. Skąd ta rozbieżność?
    U dostawców jak TME, RS czy Farnell też ich nie widzę. Tylko D2F.
    A D2FC tylko są na alledrogo i aliexpress.

  • 2. Data: 2020-10-14 15:55:32
    Temat: Re: Microswitch SP Action (D2F Omron)
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-10-14 o 00:24, Jary pisze:
> [...]
    > mi spokoju. Skąd ta rozbieżność?
    > U dostawców jak TME, RS czy Farnell też ich nie widzę. Tylko D2F.
    > A D2FC tylko są na alledrogo i aliexpress.

    Nie chce mi się szukać D2F, ale na ali widzę na przykład czujniki o
    oznaczeniu symbolicznym Omrona, ale mają na zdjęciach widoczne
    zeszlifowane logo. Także kto je tam wie. Nie takie rzeczy się podrabia.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2020-10-14 21:06:07
    Od: Jary <q...@r...pl>

    W dniu 2020-10-14 o 15:55, Irokez pisze:
    > Nie chce mi się szukać D2F, ale na ali widzę na przykład czujniki o
    > oznaczeniu symbolicznym Omrona, ale mają na zdjęciach widoczne
    > zeszlifowane logo. Także kto je tam wie. Nie takie rzeczy się
    podrabia.Wygląda jak ukrywanie producenta? :)
    Te switche mają opis, że są z chin, symbol serii, którego nie ma u
    omorona, ale napis omron jest wytłaczany. Dziwne.

  • 4. Data: 2020-10-14 22:43:09
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-10-14 o 21:06, Jary pisze:
    > podrabia.Wygląda jak ukrywanie producenta? :)
    > Te switche mają opis, że są z chin, symbol serii, którego nie ma u
    > omorona, ale napis omron jest wytłaczany. Dziwne.

    Te czujniki o których pisałem też jak kupisz przychodzą z wytłoczonym
    napisem, tylko na zdjęciach sklepu na Ali są zamazane, ciekawe czemu ;)

    --
    Irokez