  • 1. Data: 2009-08-24 15:51:40
    Temat: Mini kamera
    Od: "TERRAnova" <t...@b...waw.pl>

    Szukam jak najmniejszej kamery dajacej na wyjsciu zwykly sygnal wizyjny
    (composite). Poki co znalazlem kamerki o wymiarach 18x18x15mm z obiektywem
    12mm. Ale to duzo za duzo. Mam gdzies w zlomie inna kamerke o wymiarach
    8x8x5 mm ale znowuz ona nie ma wyjscia analogowegotylko jeszcze trzeba ja
    pod uklad obrabiajacy podlaczac. Stad pytanie czy znacie jakies firmy co
    maja w ofercie takie kamerki o jak najmniejszych wymiarach dajace od razu na
    wyjsciu sygnal composite. Parametry nie musza byc rewelacyjne, wystarczy
    rozdzielczosc na poziomie VGA. Czulosc tez nie jest zbyt istotna. Wazne aby
    byla mala no i za rozsadne pieniadze oczywiscie.