  • 1. Data: 2009-08-23 17:36:11
    Temat: Zasilacz Low Drop 13,8V 20A
    Od: "kola" <k...@o...eu>

    Poszukuję schematu takiego zasilacza. Chodzi o zasilacz analogowy.W necie
    nie mogę za bardzo nic poszukać.

    4360 (20090823) __________

  • 2. Data: 2009-08-23 17:39:22
    Temat: Re: Zasilacz Low Drop 13,8V 20A
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-08-23 19:36, kola napisał/a:
    > Poszukuję schematu takiego zasilacza. Chodzi o zasilacz analogowy.W necie
    > nie mogę za bardzo nic poszukać.
    >

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4360 (20090823) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Takie małe OT dla Ciebie, bo w Twojej wiadomości więcej spamu niż treści
    ;-) http://odsiebie.com/pokaz/4929730---f96d.html

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-08-23 18:48:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello kola,

    Sunday, August 23, 2009, 7:36:11 PM, you wrote:

    > Poszukuję schematu takiego zasilacza. Chodzi o zasilacz analogowy.W necie
    > nie mogę za bardzo nic poszukać.

    Bo to, co piszesz, jest bez sensu. Nie ma czegoś takiego jak "zasilacz
    low drop". Może być taki stabilizator. Ale nie stosuje się takich
    stabilizatorów przy dużych prądach.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2009-08-23 19:08:40
    Od: "kola" <k...@o...eu>

    Ja piszę o zasilaczu , a stabilizator to tylko element w tym zasilaczu.

  • 5. Data: 2009-08-23 19:37:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello kola,

    Sunday, August 23, 2009, 9:08:40 PM, you wrote:

    > Ja piszę o zasilaczu , a stabilizator to tylko element w tym zasilaczu.

    Po raz kolejny: piszesz bzdury. Nie stosuje się stabilizatorów LowDrop
    przy takich prądach.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2009-08-23 20:42:00
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    kola pisze:
    > Ja piszę o zasilaczu , a stabilizator to tylko element w tym zasilaczu.

    Zasilacz na 13,8V może być zasilany z 230V AC, 110V AC, 12V DC, 24V DC i
    pewnie z innych napięć. Co w takiej sytuacji uważasz za Low Drop?

    MD

  • 7. Data: 2009-08-23 20:50:31
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    Dnia 23.08.09 (niedziela), 'kola' napisał(a):

    > Poszukuję schematu takiego zasilacza. Chodzi o zasilacz analogowy.W necie
    > nie mogę za bardzo nic poszukać.

    Zerknij na Elektroda.pl na forum 'Zasilanie urządzeń...', tam jeden
    człowiek przedstawiał projekty takich zasilaczy, gratis dostaniesz całą
    otoczkę krytykantów takiego podejścia. :) Symbol zasilacza - wg Autora -
    to: PZS1422 (poszukaj w Googlach).

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 8. Data: 2009-08-23 21:30:44
    Od: "kola" <k...@o...eu>

    Może stabilizatorów LDO się nie stosuje przy prądach 20A., ale ja chcę
    zastosować, bo widzę w tym cel, a mianowicie obniżenie strat na grzanie
    radiatora. Czytałem to o PZS1422 i innych z tej serii i nic z tego nie
    wynika, bo te schematy są robione na jedno kopyto i dlatego chętnie obejrzał
    bym coś innego. Na elektrodzie toczyła się dyskusja, ale kilka lat temu i o
    zasilaczach stabilizowanych LDO z regulowanym napięciem wyjsciowym. Nie
    wiem, czy w tym schemacia PZS1422 nie ma pomyłki co do trafa, bo jest tam
    2x14V/ 2x17A. To by było ogromne trafo 952 VA.

  • 9. Data: 2009-08-24 00:08:00
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    kola pisze:

    > Poszukuję schematu takiego zasilacza. Chodzi o zasilacz analogowy.

    A nie może być zasilacz impulsowy? Sam transformator do zasilacza
    liniowego przy prawie 300W to będzie kawał żelastwa.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 10. Data: 2009-08-24 00:15:31