  • 491. Data: 2013-04-09 22:37:21
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-09 22:33, Artur Maśląg pisze:

    > Czy dla Ciebie racjonalne, spokojne i względnie obiektywne podejście do
    > tematu motoryzacyjnego to przejaw dziwacznej miłości do PRL-u?

    Następny, który zamiast czytać ze zrozumieniem dorabia ideologie...
    No chyba że wyjaśnisz mi, co ma krytyka poprzedniego ustroju z
    narzekaniem na obecny?

    Pozdr.

  • 492. Data: 2013-04-09 22:39:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Apr 2013 22:37:21 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Następny, który zamiast czytać ze zrozumieniem dorabia ideologie... No
    > chyba że wyjaśnisz mi, co ma krytyka poprzedniego ustroju z narzekaniem
    > na obecny?

    robisz jedno i drugie i zadne Ci nie wychodzi

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 493. Data: 2013-04-09 22:51:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 09 Apr 2013 22:18:48 +0200, DoQ napisał(a):

    > Chyba jednak nie podobnie, bo wg. wikipedii wyprodukowano ponad 840 tys
    > egz. w latach 76-88, zaś Polda mimo produkcji 78-02 tylko 1,06mln (bez
    > trucka). Tylko z racji ilości wyprodukowanych egz. powinna być bardziej
    > dostepna.

    milion samochodow na 35 mln kraj, to raczej - podobnie niedostepna :-)
    przy czym poldek byl eksportowany i skody tez.

    Tak czy inaczej - chyba nie mozna bylo sobie pojsc do salonu i kupic
    jak sie mialo pieniadze. Talony, zapisy, kolejki...

    J.

  • 494. Data: 2013-04-09 22:56:06
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-09 22:39, masti pisze:

    > robisz jedno i drugie i zadne Ci nie wychodzi

    To może zacytujesz w którym miejscu?

    PS: napraw sobie SHIFT.

  • 495. Data: 2013-04-09 22:58:57
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-09 22:51, J.F. pisze:

    > milion samochodow na 35 mln kraj, to raczej - podobnie niedostepna :-)
    > przy czym poldek byl eksportowany i skody tez.

    No nie do końca milion, bo przecież lata poprzedniego ustroju skończyły
    się w 1989, a pold w przeciwieństwie do 105 produkowany był aż do 2002 r :P

  • 496. Data: 2013-04-09 23:03:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Apr 2013 22:56:06 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > PS: napraw sobie SHIFT.

    NTG: pl.hum.polszczyzna

  • 497. Data: 2013-04-09 23:05:30
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Nie masz pojęcia o czym piszesz. Socjalistyczna produkcja
    > charakteryzowała się tym że niedopuszczalne były zmiany na materiały
    > inne niż wynikały z dokumentacji konstrukcyjnej. Jak konstruktor napisał
    > że coś ma być zrobione z konkretnego gatunku stali to jak nie było
    > takiego w magazynie to można było detal zrobić tylko z lepszej a nie z
    > gorszej.

    ROTFL. :D Ty naprawdę w to wierzysz?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 498. Data: 2013-04-09 23:06:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-09 22:51, J.F. pisze:
    (...)
    > Tak czy inaczej - chyba nie mozna bylo sobie pojsc do salonu i kupic
    > jak sie mialo pieniadze. Talony, zapisy, kolejki...

    Mowa o Polonezie, więc lata od 1978. Tak można było i to całkiem
    swobodnie. Zresztą nie tylko Poloneza, ale i marki zachodnie.
    Np. w Pewex-ie. Za waluty. Wymienialne.

  • 499. Data: 2013-04-09 23:07:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Apr 2013 23:06:25 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

> [...]
    >
    > Mowa o Polonezie, więc lata od 1978. Tak można było i to całkiem
    > swobodnie. Zresztą nie tylko Poloneza, ale i marki zachodnie. Np. w

    i kazdego było stać. ROTFL

  • 500. Data: 2013-04-09 23:14:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-09 23:07, masti pisze:
> [...]