  • 11. Data: 2020-06-08 14:57:43
    Temat: Re: Monitor dla syna do grania
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A tak z ciekawości: jakie wyjście monitora ma lapek?

  • 12. Data: 2020-06-08 15:09:08
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 08-06-2020 o 14:57, ąćęłńóśźż pisze:
    > A tak z ciekawości: jakie wyjście monitora ma lapek?

    HDMI

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 13. Data: 2020-06-08 15:24:31
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Stregor, 08 cze 2020 w
    news:5ede2b26$0$512$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Notebook ma rozdzielczość 1920x1080, więc jeśli kupimy 16:9 będzie
    > identycznie, a 16:10 - niewiele gorzej.

    Będzie identycznie? FHD na 12" to na pewno nie to samo co FHD na 24"

  • 14. Data: 2020-06-08 15:26:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5ede2136$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    user z pisze tak:

    > Dlatego przynajmniej dell 15" jako drugi monitor. Koszt 50 zł.
    > Syn sobie chwali. Też marudził że chciałby 27" cali

    Przy wyborze monitora najważniejsze żeby nie był IPS tylko VA.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 15. Data: 2020-06-08 15:33:29
    Od: z <...@...pl>

    I żeby koła były napompowane azotem ;-)

    Nie znam się. Ja nie gram. A mówimy przecież o 300 zł ;-)
    Dla mnie kąty widzenia ważniejsze.

  • 16. Data: 2020-06-08 15:34:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Niektóre biurowe monitory nie mają wejść HDMI, ale to wiesz.
    Przejściówki to najgorsze zło.
    Swoją drogą lapek 12'' to raczej słaba grafika (no chyba że z górnej półki, np. po
    Tacie ;)), albo siądzie rozdzielczość (piksele)
    albo częstotliwość ramki (herce).
    Ale jeśli uciągnie 1920x1080@60p w 3D to pogratulować.
    Ma podstawkę chłodzącą?

    -----

  • 17. Data: 2020-06-08 15:34:51
    Od: z <...@...pl>

    Teraz do mnie dotarło że gra na laptopie ;-)

  • 18. Data: 2020-06-08 15:49:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5ede3e2a$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    user z pisze tak:

    > Nie znam się

    To cię oświecę przeważnie ekran IPS jest srebrzysty a VA czarny.
    IPS do słonecznych pomieszczeń, wypałowane nastawy na full
    VA do ciemnych pokoi, do siedzenia w nocy, do filmów mrocznych.
    IPS dobre kąty, VA słabe kąty. IPS czerń jak kupa, VA czerń jak smoła.

    żeby nie naciąć sie w sklepie na IPS mozna lekko puknąć w ekran
    palcami, odchodzą pioruny czarne od miejsc dotyku. Trzeba być bardzo
    czujnym bo czasem ten sam model ma różne matryce zaleznie od
    przekątnej.

  • 19. Data: 2020-06-08 16:04:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-08 o 15:49, PiteR pisze:
> [...]
    > VA do ciemnych pokoi, do siedzenia w nocy, do filmów mrocznych.
    > IPS dobre kąty, VA słabe kąty. IPS czerń jak kupa, VA czerń jak smoła.

    Ale to jest ważne dla tych co się rajcują się CZERNIĄ.

    Nie rozumiem ich przy 300 zł ;-)

  • 20. Data: 2020-06-08 16:08:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-06-08 o 14:12, Stregor pisze:
    > identycznie, a 16:10 - niewiele gorzej.

    16:10 to chyba nie gorzej, lecz lepiej: rozdziałka np. 1920x1200

    -- Pozdrawiam.

    Adam