  • 21. Data: 2012-08-09 13:46:26
    Temat: Re: MotoGP Brno - ktoś chętny na miejsce w samochodzie?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-09, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:

    > Nie, prawdziwym twardzielem byłby ktoś, kto by z braku laku pojechał
    > autostopem. Ja po prostu nie jestem cipą. A ty?

    Po ujrzeniu zdjecia mam inne zdanie, moze wydaje ci sie, ze nie jestes?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2012-08-09 13:48:38
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 09 Aug 2012 13:36:41 +0200) ktos podajacy sie za $heikh el $hah
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Albo puszkę z klimą(?).

    Jeśli obiecam, że wyłącze klimatyzacje to pozwolisz mi jechać? Proszę,
    proszę...

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 23. Data: 2012-08-09 13:50:21
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 9 Aug 2012 11:45:05 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Podobny do Szejka tylko nie ma frotki na rece.

    Może ma na prawej, ale się nie załapała w kadrze.

  • 24. Data: 2012-08-09 14:23:29
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-09 13:46, AZ pisze:

    > Po ujrzeniu zdjecia mam inne zdanie, moze wydaje ci sie, ze nie jestes?

    http://i50.tinypic.com/14xo3me.jpg
    Gdybyś potrzebował do tego jakiegoś rozwinięcia myśli, to wydrukuj i
    popytaj kolegów w skórzanych kurtkach, ledwie opinających wczesno
    ciążowe brzuszki, na jakimś zlocie.

    --
    ???$ ?? ?????$
    !???? - ????? ?(?.o)? ? ???

  • 25. Data: 2012-08-09 14:25:49
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-09 13:48, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Thu, 09 Aug 2012 13:36:41 +0200) ktos podajacy sie za $heikh el $hah
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Jeśli obiecam, że wyłącze klimatyzacje to pozwolisz mi jechać? Proszę,
    > proszę...

    Ale jak to w hermetycznej puszce - z zamkniętymi szybami?
    Jeśli tak, to proszę bardzo... :)

    --
    ???$ ?? ?????$
    !???? - ????? ?(?.o)? ? ???

  • 26. Data: 2012-08-09 14:33:10
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 09 Aug 2012 14:25:49 +0200) ktos podajacy sie za $heikh el $hah
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ale jak to w hermetycznej puszce - z zamkniętymi szybami?
    > Jeśli tak, to proszę bardzo... :)

    Uff jednak się udało. Szejk dał jednak zielone światło dla tej wyprawy, więc jeśli
    ktoś chce jechać to zapraszam. Jeszcze raz dzięki - bałem się że w tym
    roku nie pojadę.

  • 27. Data: 2012-08-09 15:10:26
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-09 14:33, Piotr Klimek pisze:
    > Uff jednak się udało. Szejk dał jednak zielone światło dla tej wyprawy, więc jeśli
    > ktoś chce jechać to zapraszam. Jeszcze raz dzięki - bałem się że w tym
    > roku nie pojadę.

    Miłej podróży (choć wiem, że nie pojedziesz zgodnie z umową). :)

    --

  • 28. Data: 2012-08-09 15:31:14
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    ja i tak myślę że prawdziwi twardziele nie mają internetu, bo w kółko jeżdżą
    motorami