  • 11. Data: 2010-02-08 22:33:17
    Temat: Re: [NTG?] Rammstein - Liebe ist...
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Tytus" wali w tytusy wiela wlezie:

    > Slyszalem ze ostatni koncert w Katowicach sie nie odbyl - sprzet nie
    > dojechal

    Eeeee tam, jasne że się sie odbył! A sprzęt też nie dojechał. Prawdziwi
    koneserzy Rammsteinu jednak nie zwracają uwagi na takie detale ;-)

    Zdroofka Johnny

  • 12. Data: 2010-02-09 00:24:09
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-08 22:41:30 +0100, "Tytus" <t...@g...pl> said:

    > Halllo ale po "Pussy" kolega pojechal...jakoby cos nie tak bylo.

    Z Pussy to najfajniejszy jest teledysk. I lepiej nie oglądać w tyrce,
    jak się ma świętojebliwych kolegów ;-)

    de Fresz

  • 13. Data: 2010-02-09 04:30:34
    Temat: Re: Rammstein - Liebe ist...
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 8 Lut, 18:40, "(pj)" <j...@g...com> wrote:
    > Dobry wieczór Państwu,

    > Zanim ewentualnie pogadamy o nowej płycie,

    ...pogadamy o samochodach? Kupiles wreszcie tego mietka czy dalej
    szukasz? :)

    pzdr, dr

  • 14. Data: 2010-02-09 08:25:42
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "(pj)" <j...@g...com> wrote in message

    > Dobry wieczór Państwu,
    >
    > Zanim ewentualnie pogadamy o nowej płycie, którą właśnie po raz wtóry
    > przesłuchałem, i ewentualnie opinią podzielić się chciałem - pytam, czy
    > jeszcze są tu ludzie, których dyskusja o zespole, który swego czasu
    > "brylował" na spotkaniach preclowych, szczególnie około-torowych ;-) , w
    > ogóle intere-re?

    Oddajcie prawdziwego Pidzeja! On by umial odroznic muzyke od "tego czegos"
    wyrypanego z niemiecka "finezja" ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 15. Data: 2010-02-09 10:41:30
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"de Fresz"
    Z Pussy to najfajniejszy jest teledysk. I lepiej nie oglądać w tyrce, jak
    się ma świętojebliwych kolegów ;-)

    Mocny jest to fakt, ale pamietam tez ktorys z kawalkow wykonany przez
    ChlorZone z Dredolem na czele.
    Zaraz po nabyciu wibratora zwanego Czarnym Ciagnikiem.
    Tez bylo ciekawie...

    Tytus z fabryki

    4380 (20090829) __________

  • 16. Data: 2010-02-09 13:23:06
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-02-08 22:41, Tytus pisze:
    > Siemka
    > *** "(pj)"
    > Ja zawsze byłem dojrzały do ;-) - po prostu se dopiero teraz nabyłem
    >
    > Halllo ale po "Pussy" kolega pojechal...jakoby cos nie tak bylo.

    Bo Pussy jest cienka jak mazowszanka... :-( Ma szokowac malych
    enerdowcow obrazem genitaliow, a jak Till spiewa po angielsku to juz
    jest kompletna zenua :-(

    Mialo byc o calej plycie. W skrocie: zaczyna sie niezle, a im dalej, tym
    gorzej. Pussy jest po polowie, i w tendencji znizkowej. Pierwszy utwor;
    Rammlied przypomina duchem ponizsze, ale IMHO: im dalej tym gorzej

    [...]
    > a od kolegi w niezpomniana noc uslyszalem
    >
    > Rammstein
    > Ein Mensch brennt
    > Rammstein
    > Fleischgeruch liegt in der Luft
    > Rammstein
    > ein Kind stirbt
    > Rammstein
    > die Sonne scheint

    ten hymn R. pozostanie niesmiertelny, jako ich wizytowka i swiadectwo
    tego ze mieli pomysl i sile by go sugestywnie przekazac. Niestety tego
    typu pomysly sie szybko wypalaja - nomen omen: "Mensch brennt" :-) - i
    odmieniac przez wszystkie przypadki ten sam "chwyt" przez ile...? ...
    lacznie z ostatnia: 6? plyt...

    senieda pane Havranek ;-) :-P

    tyle ode mnie - wybitnego znawcy muzyki... :-)

    --
    pozdr
    pj

  • 17. Data: 2010-02-09 13:27:10
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-02-09 09:25, Kefir pisze:
    > Elou!
    >
    > Oddajcie prawdziwego Pidzeja! On by umial odroznic muzyke od "tego
    > czegos" wyrypanego z niemiecka "finezja" ;)

    a prosze Cie uprzejmie:

    http://massiveattack.com/

    o "Heligolandzie" tez mozemy pogadac... :-)

    p.s. choc wolalbym np. o:

    http://www.myspace.com/buginmyspace

  • 18. Data: 2010-02-09 15:04:14
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-02-09 05:30, doktorski pisze:

    > ...pogadamy o samochodach? Kupiles wreszcie tego mietka czy dalej
    > szukasz? :)

    nie kupiłem, te które były oferowane miały poważne wady, z prawnymi
    włącznie... :-(

  • 19. Data: 2010-02-09 15:14:40
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    On 2010-02-08 18:40, (pj) wrote:

> [...]
    > jeszcze są tu ludzie, których dyskusja o zespole, który swego czasu
    > "brylował" na spotkaniach preclowych, szczególnie około-torowych ;-) , w

    hehe,
    prowokator !

    Obecny
    Nie no, czytam czasem PRM jak mi sie wibitnie nudzi :P
    BTW: do Łodzi też jade

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 20. Data: 2010-02-09 19:19:28
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-02-08 18:40, (pj) pisze:

> [...]
    > ogóle intere-re?
    >
    > Tu siemosznawpisyfać za, a nawet przeciw.

    moze nie rammstein, ale mzyka balck sabat i ozzy, slowa pawel kukiz
    http://www.youtube.com/watch?v=qqHU-szng0k

    Michał V-R
    gg 9409047

    żyje się raz, potem się tylko straszy