eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań › NTG: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
  • Date: Tue, 01 Sep 2009 13:26:02 +0200
    From: Piotr May <p...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: NTG: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań

    gildor pisze:

    > w głowi Ci się coś popieprzyło? powinni jeszcze dorzucić obowiązkowe OC
    > dla rowerzystów. toż na motocykl to tylko ~100pln. ja pierdykam.
    > sprzedaj motocykl, jak Cie nie stać.

    ech... zmuszanie kogos do wykupienia czy polis placenia innych
    pseudopodatkow prowadzi tylko do tego ze ZUS buduje kolejne budynki bo
    sie pracownicy nie mieszcza w starych a moja babcia ktore cale zycie
    przepracowala i placila skladki ma przezyc za 600 zl miesiecznie, nie
    mowiac juz o tym ze od 20 lat place skladki na ubezpieczenie a nie
    pamietam kiedy korzystalem z opieki panstwowej sluzby zdrowia. Zawsze
    jak potrzebuje wole zaplacic bo mam badania "od reki" a nie "za 2 lata"

    A system jest naprawde prosty:
    Nie chcesz nie kupuj ubezpiecznia, ale jak spowodujesz wypadek placisz
    za wszystkie szkody jakie wykonales + odszkodowania za wszystkie
    krzywde, nawet takie ze w skarpetkach zostajesz. - koniec tematu.
    Socjalizm to naprawde zly system...

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl