  • 21. Data: 2021-01-02 18:10:33
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów i inne takie ... Android to g...o
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-01-02 o 15:12, Pawel pisze:

    > Użytkownik "Animka" <a...@t...ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Pisałem o tym programiku zrobionym przez Huaweia. Może źle go nazwałem
    > ale po jego zainstalowaniu do Huaweia "wraca" możliwość
    > systemowego/natywnego nagrywania rozmów. Są wersje i pod Andka 9 lub 10.
    > Rejestruje wszystkie rozmowy automatycznie lub można włączyć nagrywanie
    > kiedy zechcemy.
    > Np coś takiego:
    > https://www.xda-developers.com/huawei-honor-emui-9-c
    all-recording/

    Gratuluję. Mój telefon to Samsung.

    --
    animka

  • 22. Data: 2021-01-03 02:21:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ii" rsnl9c$ldp$...@n...icm.edu.pl

    > I każdy moduł telefoniczny miałby to robić?

    Tak, ale juzer nie musiałby słuchać nagrań, gdyby nie chciał... ;)

    > Hehe, pamiętam na uczelni pani profesor czuła dyskomfort gdy chciałem notatki robić
    na tablecie. Notatki, nie nagrywać. Musiałbym
    > właśnie z

    Ciekawe -- myślałem, że zwykle wykładowcy dbają, by wszyscy
    chętni zdążyli zanotować przynajmniej najistotniejsze informacje...

    > ukrycia nagrywać by nie miała z tym problemu. Innym razem, po napisaniu pisemnego
    egzaminu zrobiłem zdjęcie arkusza to gość
    > wytaczył wszystkie działa by tego nie przyjąć. Od prawa autorskiego po informacje
    niejawne. I to gość, który zasadniczo wydawał
    > się równy.

    Widzę, że wiele zmieniło się od czasów, gdy mnie KAZANO
    czynić notatki podczas (z zasady nieobowiązkowych) wykładów...
    W PRLi studia niekoniecznie były płatne...

    > Przez wiele czasu w sądach nie można sobie było zdjęć akt spraw robić. Ale kartkę
    mi chcieli dać bym sobie odpisał.

    Nie miewałem z tym problemu, choć czasami ;) życzono sobie, bym
    sądowi zostawił info o tym, które strony fotografowałem czy kserowałem...

    > No tak, o taki aspekt mi zasadniczo chodzi, że firmy sobie nagrywają te rozmowy a
    konsument nie może z powodu syfiastego Androida.

    Zapewne można poprosić o kopię. ;) Sądy dają (dawały?) za freeko.

    > Nie widzę powodu by na swoje potrzeby nie można było czegoś zapisać. Pamięci
    ludziom wychodzącym z takich rozpraw też przecież nie
    > kasują.

    Problem może być wówczas, gdy ktoś Ci ,,ukradnie'' takie nagrania...

    > No dokładnie. Powinno być standardem, że wszystkie zdarzenia są dokumentowane
    elektroniczne i dostępne dla wszystkich stron.

    Sądy w RP tak mają. Wg mnie należy udostępniać te nagrania
    na ogólnodostępnych serwerach sądowych podobnych do Jutuby.
    Każdy mógłby wpisać sygnaturę akt, czy datę rozprawy, bądź
    nazwiska lub cokolwiek i obejrzeć sobie przebieg rozprawy...
    Oczywiście znów mam na myśli rozprawy ogólnodostępne.

    Prawnicy czasami zachęcają do odwiedzania sal sądowych
    i zapoznawania się z pracą sędziów podczas zwykłych rozpraw.
    W tym celu powołano sądy -- by rozstrzygać nie pod kocem,
    ale jawnie... (nie za sprawą kocówek, lecz rozmów)
    https://dobryslownik.pl/slowo/kocówa/21515/

    > No właśnie. U Sowy medal powinien gościu dostać za ujawnienie informacji istotnej
    dla całego społeczeństwa.

    Ale prawo jest prawem... Falenta złamał prawo.

    > Wręcz przeciwnie. Nie znajdziesz działającej aplikacji jak nie zezwoli na to
    nagrywanie system operacyjny.

    Masa ludzi twierdzi, że nagrywa...
    Ja -- nagrywam, ale rozmówcę nagrywam cicho.
    Gdy włączę jakiś odtwarzacz muzyki w tle -- nagrywanie
    rozmów może szwankować. Przy włączonym trybie głośnym
    nagranie rozmowy potrafi znienacka urwać się... RN9P
    ma jakiś ogólny problem z czymś, czego nie umiem
    opisać a co ujawnia się w efekcie nagłego/brutalnego ;)
    wyłączania apek...

    Jeśli tak wyłączę apkę nagrywającą -- wyskoczy ona z uprawnień
    i nawet nie zechce ze mną gadać, póki jej tych uprawnień nie oddam...
    Podobnie czasami tracę dodatkowy ,,przycisk'' na dole (obok trzech
    normalnych/typowych) ,,przycisków'' ułatwiających życie...

    Gdy Novej (launcherowi) nie dam stosownych uprawnień, nie zechce
    wyłączać/gasić ekranu, ale gdy dam, po czym zabiorę brutalnym
    zamknięciem Novej -- jest OK, choć Nowa uprawnień już nie ma...

    > No tak, na urządzeniach Microsofta też nie było problemu. Dlatego nie pomyślałem,
    że to jest funkcjonalność systemu, której
    > mogłoby brakować.

    Kilkadziesiąt lat temu, na początku działalności Google, gdy przeciętniacy
    (ja chociażby) znali *tylko* Yahoo -- Google kochało ludzi prostych...
    Teraz jest coraz gorzej pod tym względem...

    > Nie widzę takiej kwestii. Jeśli jest historia przeprowadzanych rozmów to nie ma za
    bardzo czego szukać. Dopiero indeksowanie
    > rozmów czy ich transkrypcje wymagają bogatszego interfejsu.

    Ekran małego telefonu jest mały -- szukanie nie jest wygodne...
    Ale można wszystko skopiować na PeCeta bezproblemowo i tam
    szukać spokojnie na dużym ekranie, słuchać dobrymi softami...

    Dobry pokazuje graficznie utwór tak, by pomagać w przeszukiwaniu...

    > No ciekawy temat, ale wykraczający poza ten wątek.
    [pozornie -- MY jesteśmy zwierzakami]

    i-wydobywaja-kobalt-golymi-rekami-zarabiaja-dolara-d
    ziennie/

    > I na tym zbudujemy arkę?

    Zbudujemy rezydencje lepszemu sortowi...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 23. Data: 2021-01-03 02:24:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arkadiusz Kaczmarek" 5fefbd8d$0$523$6...@n...neostrada.pl

    > Weź sobie coś od XIAOMI, tam masz nagrywanie w systemie :)

    Mam Xiaomi -- i mam problemy z nagrywaniem.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 24. Data: 2021-01-03 02:50:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rsj1cc$1duc$5@gioia.aioe.org>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > ,,Idę'' do lekarza (teraz tak często bywa) via fon -- i co?!
    > Zapisuję rozmowę na kartce papieru, bo telefon nie zezwala?...

    Może włącz głośnomówiący i przybliż dyktafon.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 25. Data: 2021-01-03 02:59:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PiteR" X...@1...0.0.1

    > Może włącz głośnomówiący i przybliż dyktafon.

    Niezbyt to wygodne.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 26. Data: 2021-01-03 16:06:38
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.01.2021 o 01:25, Arkadiusz Kaczmarek pisze:

    > Weź sobie coś od XIAOMI, tam masz nagrywanie w systemie :)

    Musiałoby mieć to, co napisałem. A były tylko 2 takie smartfony.

  • 27. Data: 2021-01-03 16:08:40
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.01.2021 o 10:43, Pawel pisze:

    > Użytkownik "Arkadiusz Kaczmarek" <kaczor@to_wytnij.lubi.info> napisał w
    > wiadomości news:5fefbd8d$0$523$65785112@news.neostrada.pl...

    > Albo Huawei-a po doinstalowaniu programiku Call Recorder.

    Jeden Huawei miał to, co chciałem. Ale kosztował 3k PLN i oczywiście nie
    miał dostępu do usług G. co teraz nawet uważam za zbędne, ale jak
    kupowałem uważałem za istotne.

  • 28. Data: 2021-01-03 16:09:12
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.01.2021 o 10:54, Eneuel pisze:

    > Pod Androida jest mrowie programów tak nazwanych.

    No dokładnie. Tylko nie działają z powodu samego Androida.

  • 29. Data: 2021-01-03 16:09:45
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.01.2021 o 13:51, Animka pisze:

> [...]
    > Ten programik jest płatny, ja zainstalowałam free.
    > Musiałam wyrzucić tę aplikację z telefonu jak dla mnie była nieprzydatna.

    Powinnaś na koniu sobie pojeździć.

  • 30. Data: 2021-01-03 16:18:39
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 02.01.2021 o 10:43, Pawel pisze:
    > Albo Huawei-a po doinstalowaniu programiku Call Recorder.

    Może urządzenia ciekawe, opłacalne, ale oprogramowanie i przede
    wszystkim podejście do użytkownika już nie - patrz utrudnianie lub wręcz
    uniemożliwianie zrootowania urządzenia i odblokowania bootloadera.
    https://www.xda-developers.com/huawei-stop-providing
    -bootloader-unlock-codes/
    Polecam firmę, której produkty kupujemy, nie tylko użytkujemy.