  • 1. Data: 2021-12-01 00:17:56
    Temat: Najechał na leżącą = winny
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    40-letni kierowca volkswagena, który pod Namysłowem najechał na leżącą na ziemi
    14-latkę, usłyszał zarzut nieumyślnego spowodowania wypadku drogowego
    skutkującego ciężkim uszczerbkiem na zdrowiu.

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/potr%C4%
    85cona-14-latka-walczy-o-%C5%BCycie-niedaleko-w-rowi
    e-le%C5%BCa%C5%82a-jej-kole%C5%BCanka/ar-AARiJaS?oci
    d=msedgntp

  • 2. Data: 2021-12-01 13:22:51
    Temat: Re: Najechał na leżącą = winny
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    Wednesday, December 1, 2021, 12:17:56 AM, you wrote:

> [...]
    85cona-14-latka-walczy-o-%C5%BCycie-niedaleko-w-rowi
    e-le%C5%BCa%C5%82a-jej-kole%C5%BCanka/ar-AARiJaS?oci

    Absurd. Wypadek spowodowała 14-latka, kładąc się w nocy na jezdni. Jej
    koleżanka położyła się w rowie. Nie wierzę, że były trzeźwe...
    Kierujący niepotrzebnie wziął to na klatę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2021-12-01 13:51:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    >
    > Absurd. Wypadek spowodowała 14-latka, kładąc się w nocy na jezdni. Jej
    > koleżanka położyła się w rowie. Nie wierzę, że były trzeźwe...

    Dokładnie.

    > Kierujący niepotrzebnie wziął to na klatę.

    Skąd wiedza, że wziął?
    Chyba raczej kulsony próbują go w to wrobić....

  • 4. Data: 2021-12-01 18:35:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:i8cdqg575j2rvstobqvtg1mhdusca7h3rq@4ax.com>

> [...]
    > leżącą na ziemi 14-latkę, usłyszał zarzut nieumyślnego
    > spowodowania wypadku drogowego skutkującego ciężkim uszczerbkiem

    "Wciąż nie jest jasne, dlaczego nastolatki leżały na ziemi."

    bo kurwa nasłuchiwały czy pociąg jedzie.

    "Nieoficjalnie mówi się, że mogły być pod wpływem alkoholu"

    jaki problem zbadać krew?

    "W sprawie pojawił się dodatkowy wątek. Informowaliśmy już, że ojciec
    poszkodowanej, po otrzymaniu informacji o wypadku, poszedł pod dom
    sprawcy, gdzie dokonał zniszczeń o wartości przekraczających
    kilkanaście tysięcy złotych."

    trzymaj debilu na łańcuchu jak nie potrafisz upilnować bachora.
    mam nadzieje że cie zaskarży.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 5. Data: 2021-12-01 18:54:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6130136695$20211201132254@squadack.com>
    user RoMan Mandziejewicz pisze tak:

> [...]
    > Jej koleżanka położyła się w rowie. Nie wierzę, że były trzeźwe...
    > Kierujący niepotrzebnie wziął to na klatę.

    "Kierowca wracał do domu. Jak tłumaczył, w pierwszym momencie myślał,
    że wjechał w worek z liśćmi."

    Głupio zrobił, że coś w ogóle gadał, taki chwytliwy medialnie
    "worek liści". Ja ci dam sksynu worek liści Zzzziecko mi przejechałeś.
    Za inteligenty i z wyobraźnią.

    mógł mówić coś jebło w błotnik, albo o Jezu coś uderzyło nagle z boku,
    wbiegło, zerwało się.

    "Gdy jednak poczuł, że pojazd podskoczył na czymś, zatrzymał się, żeby
    sprawdzić, co się stało. Gdy zobaczył, że pchał samochodem przez
    kilkadziesiąt metrów leżącą na jezdni dziewczynkę, natychmiast wezwał
    pomoc."

    to w końcu przejechał czy pchał?

  • 6. Data: 2021-12-01 20:43:38
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 01.12.2021 o 18:54, PiteR pisze:
> [...]
    > sprawdzić, co się stało. Gdy zobaczył, że pchał samochodem przez
    > kilkadziesiąt metrów leżącą na jezdni dziewczynkę, natychmiast wezwał

    Eee yyy, jakim cudem znamy takie szczegóły?

  • 7. Data: 2021-12-01 21:57:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > Za inteligenty i z wyobraźnią.
    >

    > mógł mówić coś jebło w błotnik, albo o Jezu coś uderzyło nagle z boku,

    Generalna zasada jest taka, że z kulsonami się nie gada bez adwokata.
    Kulson nie jest twoim przyjacielem. Nigdy!

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2021-12-02 19:41:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Niestety adwokat dojedzie już po tym, jak zaprowadzą Ciebie do kibla.

    -----