  • 1. Data: 2021-11-29 17:33:33
    Temat: wypadeczek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.onet.pl/informacje/onetwroclaw/dolnoslas
    kie-wypadek-tirow-na-a4-jednej-z-ciezarowek-odpadla-
    kabina/e5qf5vj,79cfc278

    W wypadku nikt nie ucierpial. Ciekawe ...

    J.

  • 2. Data: 2021-11-29 17:47:10
    Temat: Re: wypadeczek
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/11/2021 16:33, J.F wrote:
> [...]
    kie-wypadek-tirow-na-a4-jednej-z-ciezarowek-odpadla-
    kabina/e5qf5vj,79cfc278

    > W wypadku nikt nie ucierpial. Ciekawe ...

    widac, ze spal bo mial zaslone zasunieta na przedniej szybie ;)

  • 3. Data: 2021-11-29 18:36:34
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 29.11.2021 o 17:47, K pisze:
    kie-wypadek-tirow-na-a4-jednej-z-ciezarowek-odpadla-
    kabina/e5qf5vj,79cfc278

    > widac, ze spal bo mial zaslone zasunieta na przedniej szybie ;)

    Przeszczep budy ze Stara i autopilota od Tesli nie udał się.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2021-11-29 18:37:36
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F w

    > https://www.onet.pl/informacje/onetwroclaw/dolnoslas
    kie-wypadek-tirow-na-a4-jednej-z-ciezarowek-odpadla-
    kabina/e5qf5vj,79cfc278

    > W wypadku nikt nie ucierpial. Ciekawe ...

    Ty pierdolony w dupe jebany redaktorze chuj wie jakiej gazety...

    Możesz spierdolć z tymi prasówkami z zacnej ueenetowej grupy
    pl.misc.samochody?

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2021-11-29 21:40:36
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/11/2021 17:37, TomN wrote:
> [...]
    >
    > Ty pierdolony w dupe jebany redaktorze chuj wie jakiej gazety...
    >
    > Możesz spierdolć z tymi prasówkami z zacnej ueenetowej grupy

    Skąd w tobie tyle nienawiści?

  • 6. Data: 2021-11-30 11:00:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello TomN,

> [...]
    > Ty pierdolony w dupe jebany redaktorze chuj wie jakiej gazety...
    > Możesz spierdolć z tymi prasówkami z zacnej ueenetowej grupy

    A ty możesz spierdalać ze swoimi bluzgami i jakąś wydumaną prywatną
    wojną?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2021-11-30 11:15:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    kie-wypadek-tirow-na-a4-jednej-z-ciezarowek-odpadla-
    kabina/e5qf5vj,79cfc278

    > A ty możesz spierdalać ze swoimi bluzgami i jakąś wydumaną prywatną
    > wojną?

    Ale rację ma, pomijając słownictwo.
    Odpuście sobie wrzucanie gołych linków - nie do tego służą grupy dyskusyjne.
    Do brandzlowania się wypadkami również są inne miejsca !!!!

  • 8. Data: 2021-12-02 14:01:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Nov 2021 11:15:25 +0100, Cavallino wrote:

> [...]
    > Odpuście sobie wrzucanie gołych linków - nie do tego służą grupy dyskusyjne.
    > Do brandzlowania się wypadkami również są inne miejsca !!!!

    Ale co - obrazek mam wrzuci, czy nawet film?

    Kto sie zna na tirach - kierowca odpadl razem z kabiną, czy kabina
    odpadla a fotel z kierowcą zostal na podwoziu ?

    W obu przypadkach trzeba miec szczecie, lub dobrego Anioła Stróża :-)

    J.

  • 9. Data: 2021-12-02 14:17:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-12-2021 o 14:01, J.F pisze:

    > Ale co - obrazek mam wrzuci, czy nawet film?

    A po co cokolwiek?