  • 1. Data: 2021-11-29 16:08:00
    Temat: Pierwsza ofiara zimy....
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Witajcie,

    Wczoraj kontynuowałem moją eko przygodę. Miałem jechać pociągiem zamiast
    samochodem spalinowym (elektryczny jest ekologiczny ale nie nadaje się,
    a pociąg jest i ekologiczny, i tani), po tym, jak ostatnio zostawiłem
    samochód i teraz wracałbym w taki sam sposób. I tak jak poprzednio
    miałem do dworca dostać się skuterkiem. Niestety nie udało się. Na
    drodze nie było śniegu, ale był niewidoczny lód. Wpadłem w poślizg,
    przeleciałem przez kierownicę. W skuterze złamałem plastikowy błotnik
    oraz uchwyt linki hamulca. Nie wiadomo czy uda się to naprawić. Na
    pociąg oczywiście nie dotarłem i nie odzyskałem kasy za niego. Żeby
    wrócić do domu musiałem zapłacić 50zł za taksówkę. Potem spędziłem 2h na
    pogotowiu. Mam stłuczone kolana, żebra i złamany palec u ręki, szyna. Na
    wstępie 2 tygodnie L4. Nie umiem odkręcić słoika, kroić chleba, wędlin,
    podcieranie się też tak sobie wychodzi. Nie jestem w stanie wykonać
    żadnych prac jakie planowałem. Mogę siedzieć, klikanie jedną ręką tak
    sobie wychodzi. Obawiam się, że to moja ostatnia przygoda z wożeniem się
    dwukołowcami i w ogóle ostatnia eko przygoda pociągowa...

  • 2. Data: 2021-11-29 16:25:38
    Temat: Re: Pierwsza ofiara zimy....
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/11/2021 15:08, ii wrote:
> [...]
    > miałem do dworca dostać się skuterkiem. Niestety nie udało się. Na
    > drodze nie było śniegu, ale był niewidoczny lód. Wpadłem w poślizg,

    no to nici z biznesu blablacarowego.

  • 3. Data: 2021-11-29 19:35:18
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.11.2021 o 16:25, K pisze:

    > no to nici z biznesu blablacarowego.

    Hehe,

    Twizy akurat mogę nadal prowadzić.

  • 4. Data: 2021-11-29 22:15:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 29 Nov 2021 16:08:00 +0100, w <so2qco$c4$1@news.icm.edu.pl>, ii
    <i...@o...invalid> napisał(-a):

    > Obawiam się, że to moja ostatnia przygoda z wożeniem się
    > dwukołowcami i w ogóle ostatnia eko przygoda pociągowa...

    No tak, survival nie jest dla wszystkich :P

  • 5. Data: 2021-11-29 23:02:53
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 29.11.2021 o 16:08, ii pisze:
    > był niewidoczny lód. Wpadłem w poślizg,
    [...]
    > pogotowiu. Mam stłuczone kolana

    zrobiłem tak na rowerze, kolano najpierw niezbyt bolało ale po dwóch dniach miałem
    kilkucentymetrową opuchliznę i w sumie leczyłem je coś dwa lata więc proponuję
    zwrócić
    uwagę...

  • 6. Data: 2021-11-29 23:14:33
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.11.2021 o 22:15, r...@k...pl pisze:

    > No tak, survival nie jest dla wszystkich :P

    Tak dokładniej to ta idea nie jest dla nikogo. W realnym życiu wybiera
    się optymalne rozwiązania. Dlatego ludzie jeżdżą spaliniakami.

  • 7. Data: 2021-11-30 10:40:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-29-listopada-2021 o 16:08, ii pisze:
    > elektryczny jest ekologiczny

    Oprzytomnij w końcu człowieku.

  • 8. Data: 2021-11-30 12:27:53
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.11.2021 o 23:02, m4rkiz pisze:
    > [...]
    >
    > zrobiłem tak na rowerze, kolano najpierw niezbyt bolało ale po dwóch
    > dniach miałem kilkucentymetrową opuchliznę i w sumie leczyłem je coś dwa
    > lata więc proponuję zwrócić uwagę...

    Zobaczymy.

  • 9. Data: 2021-11-30 12:28:25
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.11.2021 o 10:40, _Master_ pisze:

    > Oprzytomnij w końcu człowieku.

    Weź przestań pierdzieć ludziom pod nosem. Możesz to robić w domowym zaciszu.

  • 10. Data: 2021-11-30 18:33:03
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.11.2021 o 12:28, ii pisze:

    > Weź przestań pierdzieć ludziom pod nosem. Możesz to robić w domowym
    > zaciszu.
    Nie bardzo wiem czy to początkek kłótni, czy nie, ale moim zdaniem
    pociąg elektryczny pędzony energią z węgla - ekologiczny nie jest.

    ToMasz