  • 21. Data: 2022-10-26 21:15:14
    Temat: Re: Napęd DVD
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-10-23 o 09:06, trybun pisze:

    > To raczej nie dla mnie. We wszystkich posiadanych kompach jest tylko
    > jedna opcja do wyboru podczas bootowania - DELETE.

    > Rozejrzę się, zobaczę, może coś z tego wyjdzie. Dzięki za info że w
    > ogóle coś takiego istnieje. Bo myślałem że jestem już na długie lata
    > skazany na ten pseudo napęd tylko dla dwurękich.?

    Kup sobie nagrywarkę na USB i nie będziesz sie nad niczym głowił i szarpał.
    Podłączasz tylko kabel USB do komputera i od razu działa.
    Mam nagrywarkę Samsung i działa już pare lat. podłączam tylko wtedy
    kiedy jest mi potrzebna. Do botowania naciskam klawisz ESC potem Enter.
    Potem pokazuje się lista podłączonych urządzeń, np. pendrive i wybieram
    z listy.

    --
    animka

  • 22. Data: 2022-10-28 16:26:54
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 23.10.2022 o 15:59, Adam pisze:

    > Mało możliwe.
    > BootMenu bywało już zaimplementowane w czasach Windows 95 w płytach AOPEN i
    > innych.
    > Być może masz zablokowane w BIOS-ie.
    >
    > To, że Ci nie wyświetla, to nic nie znaczy, bo jest też opcja do ukrywania
    > napisów w POST.

    Nie wyświetla także gdy włączę takie napisy. Albo może i są tylko nie
    sposób wszystkiego przeczytać bo ładowanie jest błyskawiczne. W sumie to
    tylko taka ciekawostka z której nie będzie okazji skorzystać skoro
    przycisk DELETE sprawuje się dobrze.

  • 23. Data: 2022-10-28 16:31:31
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 26.10.2022 o 21:15, Animka pisze:

> [...]
    > kiedy jest mi potrzebna. Do botowania naciskam klawisz ESC potem
    > Enter. Potem pokazuje się lista podłączonych urządzeń, np. pendrive i

    Właśnie coś takiego mam. Urządzenie zdecydowanie nie w moim guście.

    W Twoim BIOSie możesz wybrać opcję startu z USB i wybrać bootowanie z
    płyty DVD zamieszczonej w napędzie podpiętym do owego USB?

  • 24. Data: 2022-10-28 23:31:30
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-10-28 o 16:31, trybun pisze:

    > Właśnie coś takiego mam. Urządzenie zdecydowanie nie w moim guście.
    >
    > W Twoim BIOSie możesz wybrać opcję startu z USB i wybrać bootowanie z
    > płyty DVD zamieszczonej w napędzie podpiętym do owego USB?

    Startuje to komputer. Jeśli chcesz otworzyć płytę np. z Windowsem to z
    listy wybierasz nazwę swojej nagrywarki.
    Jak chcesz przywrócic system to wybierasz swój pendrive z plikami do
    przywracania systenu. Masz chyba dysk startowy utworzony. Jest tam też
    sporo opcji jak uruchomisz.

    --
    animka