  • 11. Data: 2009-02-04 14:15:34
    Temat: Re: Naprawa plazmy.
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 03 Feb 2009 21:08:58 +0000 Jerry1111
    <j...@w...pl.pl.wp> napisał:

    >Widziales chociaz _jeden_ MSDS gdzie nie byloby napisane o lekarzu? Nie
    >daj Boze wode kupowac w firmie chemicznej...

    Bo takie zapisy "skontaktować się z lekarzem" to pewnie dla firmy
    dupochron na wypadek jakby coś się stało, żeby nie było że nie
    poinformowali.
    Z podobnego powodu w warsztatach wiesza się na ścianie tablice typu
    "instrukcja bezpieczeństwa i higieny pracy dla obsługi szlifierki"
    itp.

    --
    RUN"
    Press PLAY then any key:

  • 12. Data: 2009-02-04 15:30:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello __Maciek,

    [...]

> [...]
    > Z podobnego powodu w warsztatach wiesza się na ścianie tablice typu
    > "instrukcja bezpieczeństwa i higieny pracy dla obsługi szlifierki"

    Znam człowieka, który o mało się nie zabił nie przestrzegając
    elementarnych zasad przy szlifierce. Nie sprawdził, czy kamień nie
    jest pęknięty i ma teraz niezły ubytek w czaszce...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2009-02-04 20:06:34
    Od: Maciek <m...@p...pl>

    Jerry1111 wrote:
    > Widziales chociaz _jeden_ MSDS gdzie nie byloby napisane o lekarzu? Nie
    > daj Boze wode kupowac w firmie chemicznej...

    Coś mi się zdaje, że wodą można się zatruć. I to całkiem zdatną do
    picia. Wystarczy się opić naprawdę dużą ilością. Dochodzi do zaburzenia
    elektrolitów, czy coś w tym stylu. Jakiś lekarz moze się odezwie?
    Maciek

  • 14. Data: 2009-02-07 23:56:35
    Od: Tomasz Wójtowicz <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com>

    Maciek pisze:

    > Coś mi się zdaje, że wodą można się zatruć. I to całkiem zdatną do
    > picia. Wystarczy się opić naprawdę dużą ilością. Dochodzi do zaburzenia
    > elektrolitów, czy coś w tym stylu. Jakiś lekarz moze się odezwie?

    Tak apropos. Kiedyś liczyłem, że żeby śmiertelnie zatruć się _kofeiną_
    zawartą w Pepsi-Coli, trzeba by wypić na raz 91 litrów Pepsi, ale
    podejrzewam, że gdyby ktoś wypił Pepsi w takiej ilości, to właśnie od
    samej wody by zmarł, z powodu zaburzenia gospodarki elektrolitowej. No i
    również poproszę jakiegoś lekarza do tablicy :)

  • 15. Data: 2009-02-08 20:07:59
    Od: Maciek <m...@p...pl>

    Tomasz Wójtowicz wrote:
    > Tak apropos. Kiedyś liczyłem, że żeby śmiertelnie zatruć się _kofeiną_
    > zawartą w Pepsi-Coli, trzeba by wypić na raz 91 litrów Pepsi ...

    Zdaje mi się, że woda była bardziej "toksyczna" :-), bo starczyło na raz
    wiadro (11 litrów?) do zaburzenia elektrolitów - to tyle co mi pojawia
    się z pamięci. Mogę się mylić.
    Maciek

  • 16. Data: 2009-02-08 20:46:36
    Od: grg12 <g...@c...at>

    RoMan Mandziejewicz pisze:
> [...]
    > elementarnych zasad przy szlifierce. Nie sprawdził, czy kamień nie
    > jest pęknięty i ma teraz niezły ubytek w czaszce...

    A jak się sprawdza czy kamień nie jest pęknięty? Całkiem poważnie pytam
    - jedyne co przychodzi do głowy to "puknąć i posłuchać czy ładnie
    dźwięczy".
    Pozdrawiam
    GRG

  • 17. Data: 2009-02-08 22:16:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello grg12,

    Sunday, February 8, 2009, 9:46:36 PM, you wrote:

    > A jak się sprawdza czy kamień nie jest pęknięty? Całkiem poważnie pytam
    > - jedyne co przychodzi do głowy to "puknąć i posłuchać czy ładnie
    > dźwięczy".

    Dokładnie tak.

  • 18. Data: 2009-02-09 18:12:56
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 8 Feb 2009 23:16:21 +0100 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    napisał:

    >Dokładnie tak.

    Kurde, ja nigdy nie pukam, trzeba będzie zacząć.
    A tak z drugiej strony, skoro jestem jedynym użytkownikiem danej
    szlifierki i wiem że nie naraziłem nigdy tarczy na udar mogący
    spowodować jej pęknięcie to mogę się spodziewać że pęknie sama z
    siebie? Powinienem w takiej sytuacji pukać przed każdym włączeniem?

    Tylko proszę bez odpowiedzi typu "A nie pukaj, to się kiedyś zdziwisz"
    ;-) Rzeczowo mi odpowiedzcie.

    --
    RUN"
    Press PLAY then any key: