  • 1. Data: 2009-01-31 21:42:10
    Temat: Videodomofon po 120sek wyłącza się
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    Kupiłem videodomofon
    (http://www.orno.pl/dzial_handlowy/index.php3?id=ofe
    rta&kategoria=9&id_produkt=99)
    i mam z nim problem ponieważ wyłącza się po 2ch minutach.
    Jest on założony na wsi i jak ktoś dzwoni i pyta to z reguły
    stoi przy furtce conajmniej 5-7 minut,no i muszę co chwilę
    włączać przycisk.
    Co zrobić aby domofon wyłączał sie powiedzmy po 10ciu minutach
    lub wyłączałbym go wtedy gdy uznam za stosowne.
    Podobnie jest wieczorem.Kręcą się różne osobniki
    i w zasadzie nic nie widzę. Czy muszę kupić osobną kamerę
    i drugi monitor aby zobaczyć co się dzieje przed furtką ?
    A jak wy sobie z tym radzicie ?
    Rylen

  • 2. Data: 2009-02-07 20:59:19
    Temat: Re: Videodomofon po 120sek wyłącza si
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Rylen" <r...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jest on założony na wsi i jak ktoś dzwoni i pyta to z reguły
    > stoi przy furtce conajmniej 5-7 minut,no i muszę co chwilę

    Mam dwie znajome na wsi. Jedna nie ma nawet dzwonka,
    a druga ma dzwonek i widok z okna, jak chce wpuścić
    to naciska guzik i gada 10 minut "face to face" a nawet do domu zaprosi,
    ale jak nie chce wpuścić, to 10 sekund wystarczy na "rozmowę" - tzn "nie
    pożyczam".

    Naświetl problem raz jeszcze plizzzz

    Feromon