  • 31. Data: 2020-07-10 18:45:43
    Temat: Re: Narkole w zbiorkomie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:re9tqi$5bh$1$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

    > A co taki ktos bedzie robil na tym mitycznym zachodzie?

    będzie wywoził kopiaste wózki zakupów jak sini bracia i bedzie kwota
    wolna od podatku 62tys zl. Osiągnie jedną pracę od 8oo do 16oo z której
    spokojnie wyżyje. A jak wyjedzie z babom to już w ogóle meksyk.

    > Skoro w Polsce sobie nie radzi to i tam nie bedzie sobie radzil

    u nas sprzątaczki mają sie dobrze

    > Max co moze osiagnac to miekszanie w piec osob na czterech pokojach

    ta mityczne w pięc osób

    Za to naosiąga w PL za kierą autobusu oj jak naosiąga. Dom postawi.

    > zarobki ponizej sredniej dla danego kraju.

    Czemu poniżej średniej? Przecież ma potrzeby, bierze trzeci etat.
    To niech weźmie jeden etat, zostanie stolarzem i fiordy beda mu
    jadły z ręki.

    > Zakladajac, ze przyszly pracodawca mu nie zajrzy w papiery
    > w Polskich urzedach.

    Tu nikogo nie interesuje kraik nad morzem Czarnym i w nim papiery.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
    smrodu kawy z Costa i Starbucks

  • 32. Data: 2020-07-10 18:56:14
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, July 10, 2020 at 9:56:33 AM UTC+2, PiteR wrote:

    > Pracodawca nie ma prawa zbadać trzeźwości pracownika
    >
    > https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/kie
    rowcy-pod-wplywem-
    > narkotykow-rzad-w-koncu-cos-zrobi/tcxcyk1
    >
    > https://tinyurl.com/yaf7tfso

    Gdyby chcial, to by mial ;)
    Wystarczy autobusy wyposazyc w alcolock i problem rozwiazany. pewnie nawet taniej
    wyjdzie, niz pokrywac koszty regresow z OC, bo od kierowcy i tak im sie nie uda nic
    odzyskac raczej...
    Dodatkowo nie przejdzie numer typu dmuchanie w alkomat a pozniej malpka...

  • 33. Data: 2020-07-10 18:58:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:re9ttt$5h0$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > Na który zachód? pracujesz, dostajesz wypłatę i nie możesz za nią
    > nawet lokalu wynająć nie przymierając głodem, tak właśnie już jest
    > na Twoim zachodzie, np usa, niemcy itd.
    > Więc nie pitol o zachodzie.

    Jakiego lokalu? Użytkowego?

    Mieszkanie średnio na jeża w mojej okolicy kosztuje 7000zł/miesiąc
    Zarobki około 8000zł/miesiąc W Warszawie tak samo, jedna wypłata.

    Tylko że tu para ma drugie 8000zł dla siebie a w Polsce ma drugie
    3000zł

  • 34. Data: 2020-07-10 19:22:48
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-07-10 o 16:31, K pisze:

    > Widzisz Janusz, wszystko zalezy kim jestes i co robisz. Jak juz
    > napisalem wyzej/nizej jesli gowno znaczysz w Polsce to nikt w UK,
    > Niemczech czy Holandii nie zrobi z ciebie kogos. Oni wszyscy maja juz
    > takich swoich.
    Taak? to powiedz to tym kilku milionom amerykanów którzy nie najgorzej
    jak na ich warunki zarabiają a muszą mieszkać na ulicy bo nie stać ich
    na wynajem, np krzemowa dolina czy NY. albo tym niemcom co zarabiają 1,5
    - 2kE i muszą brać socjal żeby na czynsz starczyło. I nie mówie o
    kolorowych tylko o białych.

    --
    Janusz

  • 35. Data: 2020-07-10 19:26:19
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-07-10 o 18:58, PiteR pisze:
    > in <news:re9ttt$5h0$1$Janusz@news.chmurka.net>

    > Jakiego lokalu? Użytkowego?
    >
    > Mieszkanie średnio na jeża w mojej okolicy kosztuje 7000zł/miesiąc
    > Zarobki około 8000zł/miesiąc W Warszawie tak samo, jedna wypłata.
    Pewnie jak robi w koropracji albo it to może tyle zarobi, jak widzisz
    kierowca ma marne szanse a mieszkać i żyć trzeba.

    > Tylko że tu para ma drugie 8000zł dla siebie a w Polsce ma drugie
    > 3000zł
    Jak są we dwójkę, w artykule i Ci ze zdarzeń to single.

    --
    Janusz

  • 36. Data: 2020-07-10 19:27:35
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-07-10 o 18:56, WS pisze:

    rowcy-pod-wplywem-

    > Gdyby chcial, to by mial ;)
    > Wystarczy autobusy wyposazyc w alcolock i problem rozwiazany.
    G.. prawda, wystarczy lepiej płacić to nie będą musieli dorabiac na boku.

    --
    Janusz

  • 37. Data: 2020-07-10 19:50:46
    Od: K <e...@s...com>

    On 10/07/2020 18:22, Janusz wrote:

> [...]
    > na wynajem, np krzemowa dolina czy NY. albo tym niemcom co zarabiają 1,5
    > - 2kE i muszą brać socjal żeby na czynsz starczyło. I nie mówie o

    Nie czytaj bredni w internecie. Nie ma czegos takiego "nie najgorzej
    zarabia" i "musi mieszkac na ulicy". Ja np. zarabiam znacznie powyzej
    sredniej w UK, a nie stac mnie na kupno domu w centrum Londynu za 5mln
    funtow. Czy to znaczy, ze mam pojechac do Londynu i zostac bezdomnym
    zebym pasowal do twojej teorii?

    Malo tego, kolega anglik (prawie (50l.) jest szefem programistow zarabia
    rocznie 70tys funtow. W Londynie, moglby za to samo miec nawet 90tys. i
    wiesz co? Tez go nie stac aby kupic dom w Londynie za 5mln funtow.

    "nie najgorzej" to jest od 100tys euro/funtow/dolarow rocznie + premia i
    zapis w umowie o odprawie. W kazdym kraju na calym swiecie sa ludzie
    mniej zamozni i to wynika z tego kim sa i co robia, a czy to jest
    Niemiec z zachodu czy Polak ze wschodu to nie ma znaczenia.

  • 38. Data: 2020-07-10 19:56:05
    Od: K <e...@s...com>

    On 10/07/2020 18:26, Janusz wrote:
    > Pewnie jak robi w koropracji albo it to może tyle zarobi, jak widzisz
    > kierowca ma marne szanse a mieszkać i żyć trzeba.

    No wiec chory jest system bo na samym dole lancucha pokarmowego caly
    czas szuka sie tanszego pracownika, niewyksztalceni Polacy pojechali na
    tzw. zachod jezdzic widlakami czy na tasme, a ich miejsca w Polsce
    zajeli hindusi, ukraincy itd.

  • 39. Data: 2020-07-10 20:22:27
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, July 10, 2020 at 7:27:43 PM UTC+2, Janusz wrote:

    > G.. prawda, wystarczy lepiej płacić to nie będą musieli dorabiac na boku.

    Business is business :( dopoki beda chetni na prace za minimalna place to na wyzsze
    place liczyc nie mozna.

  • 40. Data: 2020-07-11 13:07:16
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-07-10 o 19:50, K pisze:

    > Nie czytaj bredni w internecie. Nie ma czegos takiego "nie najgorzej
    Ty też, z wzajemnością, mowa była o stanach i nie ja to wymyśliłem.
    Poza tym była mowa o wynajmie a nie kupowaniu, ich nie stać na WYNAJEM,
    kapujesz? ceny lokali tak poszły do góry że nawet dobrze zarabiający nie
    jest w stanie płacić za czynsz, oczywiście może wynająć gdzieś dalej za
    akceptowalną kwotę ale to 'gdzieś' to kilka godzin dojazdu w jedną stronę.
    Bo o tym kilka artykułów i nawet reportaż, teraz przy wirusie problem
    się tylko pogłębił.

    --
    Janusz