  • 21. Data: 2019-10-25 11:30:42
    Temat: Re: Narzędzia Schmith. Co sądzicie?
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu środa, 23 października 2019 20:31:31 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Dzięki wszystkim za porady. Dałem sobie spokój ze Schmithem i
    > ostatecznie kupiłem komplet Neo, nawet nieco tańszy. Mam już 2 klucze
    > nastawne Neo i jestem z nich zadowolony, więc może i ten komplet też
    > bedzie ok.
    > Jacek

    Neo jest OK, bardzo dobre grzechotki mają. Z tanich i dobrych chwalę sobie jeszcze
    narzędzia Jonnesway - chińczyki ale z Tajwanu ;-)
    pablo

  • 22. Data: 2019-10-25 11:58:38
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Pod tym względem Apple też nie jest producentem smartfonów :)

    a) chińczyku, fajne masz modele narzędzi. Poproszę po kontenerze tego,
    tego i tamtego. Na nasadkach proszę wytłoczyć logo wg tego pliku, na
    opakowaniu ma być taka grafika.

    b) chińczyku, tu masz projekt urządzenia i listę komponentów wraz z ich
    wymaganiami. Złóż mi to do kupy, zapakuj w pudełka wg projektu z tego i
    tamtego pliku i wyślij kontenerem do mnie.

    jest różnica:D

    importerem możesz nazwać osobę kupującą praktycznie gotowy produkt
    opakowany wg widzimisię
    producentem tego, wg którego idei jest coś wykonane.

  • 23. Data: 2019-10-25 13:17:47
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 25.10.2019 o 11:30, Pablo Eldiablo pisze:
    > Neo jest OK, bardzo dobre grzechotki mają. Z tanich i dobrych chwalę sobie jeszcze
    narzędzia Jonnesway - chińczyki ale z Tajwanu ;-)
    > pablo
    Jonnesway jest faktycznie ok, bo mam kilka sztuk tych narzędzi, ale mają
    badziewne zapięcia pudełek i dlatego wybrałem Neo, bo ma zapięcie, które
    solidnie wygląda - taka klamra. Na razie nie testowałem, bo czekam na
    paczkę ;-)
    Mój poprzedni komplet Proline 1/2" sobie chwaliłem, ale też miał
    badziewne zapięcie, które niedawno na wyjeździe mi się rozpięło i
    wszystko się wysypało. Nie dość, że obciach, bo przyjechał "fachowiec z
    serwisu" i rozsypuje narzędzia, to jeszcze nie wszystko się udało
    znaleźć (pomost z siatek Wema).
    Jacek

  • 24. Data: 2019-10-27 16:59:06
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-10-25 11:58, sirapacz wrote:

> [...]
    > opakowany wg widzimisię
    > producentem tego, wg którego idei jest coś wykonane.

    Tyle że nie jestem pewien, czy takie serie jak Yato czy Neo nie należą
    bardziej do tej drugiej kategorii, bo nie widać tego samego pod inną
    nazwą, jak najczęściej jest w przypadku tej pierwszej.

  • 25. Data: 2019-11-02 08:56:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.10.2019 o 18:47, LEPEK pisze:

    > I to pierwsze będzie z losowego stopu, bez kalibracji itp., a to drugie
    > z określonego materiału, Chińczycy mają specyficzne podejście do klienta
    > - podpisaną umowę trzeba wykonać, nie wolno stracić twarzy.
    To ja chyba trafiłem z innej bajki chińczyka - na ali kupiłem jakiś
    samochód RC - bez szału za jakieś 40$. Po tym jak zamówiłem, to podrożał
    o 1$Po tygodniu napisał, że chce 1$ bo to "remote location" i on chce
    dopłaty do wysyłki. Dwa tygodnie z majfrendem pisałem, ze Poland to
    member of EU a nie zadupie i niech nie pieprzy bo zamówiłem przed
    podwyżką ale nie wysłał.

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2019-11-09 03:13:08
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 27-10-2019 o 16:59, Uncle Pete pisze:

    > Tyle że nie jestem pewien, czy takie serie jak Yato czy Neo nie należą
    > bardziej do tej drugiej kategorii, bo nie widać tego samego pod inną
    > nazwą, jak najczęściej jest w przypadku tej pierwszej.

    Widać, widać. Yato, Neo, Vorel, Stohr, Powerfix (marka z Lidla),
    wynalazki a Allegro występują w prawie bliźniaczych zestawach. Różnią
    się jakością, kolorem rękojeści, rozmieszczeniem elementów w pudełku i
    czasem jakieś drobne różnice w kompletacji.

    yabba