  • 1. Data: 2011-01-18 08:11:35
    Temat: Netia Lodz
    Od: abad0n <d...@g...com>

    Witam,

    Czy ktoś zaobserwował ostatnio problemy z działaniem usług Netii w
    Lodzi ? Od kilku dni mam problem tak z LLU jak i z ich operatorskim
    Internetem. Czy ktoś nieustannie od trzech dni "przegryza" im kable ?.
    Przerwy trwają po 4-6h a dzis po 8 pojawila sie kolejna

    abad0n

  • 2. Data: 2011-01-18 08:23:33
    Temat: Re: Netia Lodz
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 18.01.2011 09:11, abad0n pisze:
> [...]
    > Internetem. Czy ktoś nieustannie od trzech dni "przegryza" im kable ?.
    > Przerwy trwają po 4-6h a dzis po 8 pojawila sie kolejna

    Tak, co ciekawe, złożyliśmy wypowiedzenie w minionym tygodniu 100Mbps i
    zaczęły się pady. Snuliśmy już nawet teorie spiskowe. ;) Teraz coraz
    więcej sygnałów dociera do nas, że cała Łódź ma problemy. W tamtym
    tygodniu była mała przerwa, w niedzielę dłuższa, wczoraj też dłuższa,
    dziś od 8:32 mam 4 prefixy od Netii po BGP.

    --
    Sławomir Lipowski
    http://lipowski.org

  • 3. Data: 2011-01-18 08:38:43
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 18.01.2011 09:23, Sławek Lipowski pisze:

> [...]
    > tygodniu była mała przerwa, w niedzielę dłuższa, wczoraj też dłuższa,
    > dziś od 8:32 mam 4 prefixy od Netii po BGP.

    Widzę, że liczba prefixów powoli rośnie. Zapewne dosłanie całej tablicy
    potrwa jak zwykle (nie mam pojęcia dlaczego) przynajmniej ponad pół
    godziny...

    --
    Sławomir Lipowski
    http://lipowski.org

  • 4. Data: 2011-01-18 08:48:19
    Od: abad0n <d...@g...com>

    On 18 Sty, 09:38, Sławek Lipowski <s...@l...org> wrote:

    > Widz , e liczba prefix w powoli ro nie. Zapewne dos anie ca ej tablicy
    > potrwa jak zwykle (nie mam poj cia dlaczego) przynajmniej ponad p
    > godziny...
    >
    > --
    > S awomir Lipowskihttp://lipowski.org

    Moje 5mbps po radiu, strasznie się buja, jest, nie ma, jest i tak w
    kółko. Oczywiście ich ADSLe nie działają po LLU bo nie działa cały
    Bras :) Ciekawe rzeczy się dzieją.

  • 5. Data: 2011-01-18 13:42:01
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2011-01-18 09:11, abad0n pisze:
> [...]
    > Internetem. Czy ktoś nieustannie od trzech dni "przegryza" im kable ?.
    > Przerwy trwają po 4-6h a dzis po 8 pojawila sie kolejna

    Może to ma coś wspólnego z likwidacją węzła na Traugutta ?

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 6. Data: 2011-01-18 18:33:20
    Od: abad0n <d...@g...com>

    On 18 Sty, 14:42, Przemysław Gubernat <rep...@WYKASUJ-
    To.r3pc10.pl.na.newsach> wrote:

    > Może to ma coś wspólnego z likwidacją węzła na Traugutta ?
    >
    > --
    > [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    > CB: Intek M-490 ML 145

    > | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
    =-=-=-=-+

    A gdzie oni przenoszą ten węzeł ? Masz może takie info ? Bo fakt
    tamten budynek jest już w remoncie wszyscy przenieśli się w zasadzie
    obok do Textilimpexu.