  • 1. Data: 2011-01-11 19:37:50
    Temat: aster - cos sie dzieje?
    Od: Markow <m...@s...pl>

    Witam,

    Od wczoraj zauważam bardzo duże spadki szybkości łącza w Aster w Warszawie
    w godzinach wieczornych. W pakiecie TwójNet 5/10Mbps prędkość osiągana ok
    godz. 20 to mniej więcej 512kbps. Oczywiście na infolinię nie da się
    dodzwonić. Z tego co pamiętam to w umowie nie ma chyba minimalnej
    gwarantowanej szybkości. Czy może mieć to związek z przejęciem Astera
    przez UPC? Co taki biedny klient jak ja może w takiej sytuacji zrobić,
    jeżeli sytuacja się utrzyma? W końcu w godzinach kiedy najczęściej
    korzystam z internetu jest on praktycznie nieużywalny.

    Jeśli NTG to przepraszam i proszę o ew. o wskazanie gdzie jeszcze mogę się
    pożalić :)

    Pozdrawiam,

    --
    Markow

  • 2. Data: 2011-01-11 19:42:23
    Temat: Re: aster - cos sie dzieje?
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-01-11, o godz. 20:37:50
    Markow <m...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > nieużywalny.
    >
    > Jeśli NTG to przepraszam i proszę o ew. o wskazanie gdzie jeszcze

    Jaki masz modem? Stary Terayon? Jak tak to dzwoń na infolinię, czekaj
    cierpliwie i umawiaj montera. Wymienią na nowy i problem zniknie. Ciut
    zmienili około miesiąca temu parametry transmisji i stare modemy
    kablowe zgłupiały. Jak powiesz na infolinii co i jak to zapewne sami
    zaproponują od ręki wymianę.

    Zdrówko

  • 3. Data: 2011-01-11 20:10:56
    Od: Markow <m...@s...pl>

    Dnia 11-01-2011 o 20:42:23 Maciek Babcia Dobosz <b...@j...org.pl>
    napisał(a):
> [...]
    > zmienili około miesiąca temu parametry transmisji i stare modemy
    > kablowe zgłupiały. Jak powiesz na infolinii co i jak to zapewne sami

    Dzięki za odpowiedź.

    Modem Touchstone ARRIS TM502B/CD 719300. Chyba będę dzwonił z pracy bo w
    domu nie mam stacjonarki a szkoda mi płacić za wysłuchiwanie wkurzających
    melodyjek i reklam przez pół godziny. Wczoraj i dzisiaj próbowałem, ale po
    10 minutach wymiękam. Przyda się jakoś udokumentować te problemy z
    transferem? Jeżeli tak to w jaki sposób najlepiej?

    Pozdrawiam,
    --
    Markow

  • 4. Data: 2011-01-11 20:19:01
    Od: Markow <m...@s...pl>

    napisał(a):

> [...]
    > zmienili około miesiąca temu parametry transmisji i stare modemy
    > kablowe zgłupiały. Jak powiesz na infolinii co i jak to zapewne sami

    UDATE: mimo, że to nie Terayon chyba faktycznie coś jest z modemem, bo po
    resecie od razu pomogło. Wczoraj zmyliło mnie to, że po resecie modemu
    transfer wzrastał tak jakby stopniowo przez jakąś godzinę.

    --
    Markow

  • 5. Data: 2011-01-12 08:23:29
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-01-11, o godz. 21:10:56
    Markow <m...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > wkurzających melodyjek i reklam przez pół godziny. Wczoraj i dzisiaj
    > próbowałem, ale po 10 minutach wymiękam. Przyda się jakoś

    Zeszła środa wieczorem u moich teściów - 51 minut od nawiązania
    połączenia z mojego służbofonu bo nie działał im też telefon. W tym ~2
    minuty na opis problemu i dogadanie na piątek godziny o której będzie
    monter. Aster tak ma :-(

    > udokumentować te problemy z transferem? Jeżeli tak to w jaki sposób
    > najlepiej?

    Wystarczy opisać słownie co się dzieje. Sami zaproponują montera.

    Zdrówko

  • 6. Data: 2011-01-12 08:25:13
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-01-11, o godz. 21:19:01
    Markow <m...@s...pl> napisał(a):

    > UDATE: mimo, że to nie Terayon chyba faktycznie coś jest z modemem,
    > bo po resecie od razu pomogło. Wczoraj zmyliło mnie to, że po resecie
    > modemu transfer wzrastał tak jakby stopniowo przez jakąś godzinę.

    W Terayon-ie reset pomagał na losowy czas. Mimo wszytko polecam
    dodzwonienie się na infolinię. Poza czasem oczekiwania nie stracisz nic
    a możesz uniknąć dalszych kłopotów.

    Zdrówko

  • 7. Data: 2011-01-12 12:31:55
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Markow wrote:

> [...]

    U mnie ześwrirowało po pierwszym stycznia - pady łącza, duże straty
    pakietów, maksymalny transfer 1 mbps zamiast 5.

    Potwierdzam. W sobotę zgłosiłem, we wtorek zrobili.

> [...]
    > wkurzających melodyjek i reklam przez pół godziny. Wczoraj i dzisiaj
    > próbowałem, ale po 10 minutach wymiękam.

    Dzwoniłem do nich w sobotę około południa i nie czekałem nawet minuty :D

    > Przyda się jakoś udokumentować
    > te problemy z transferem? Jeżeli tak to w jaki sposób najlepiej?

    Jak się dodzwonisz, sami zrobią od ręki diagnostykę - nic nie
    musisz kombinować.

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 8. Data: 2011-01-12 16:55:03
    Od: Markow <m...@s...pl>

    Dnia 12-01-2011 o 09:23:29 Maciek Babcia Dobosz <b...@j...org.pl>
    napisał(a):
> [...]
    > połączenia z mojego służbofonu bo nie działał im też telefon. W tym ~2
    > minuty na opis problemu i dogadanie na piątek godziny o której będzie

    Niestety nie miałem czasu w pracy na wiszenie na infolinii. Po wczorajszym
    resecie na razie jest OK.
    Aster ma zdecydowanie problemy z obsługą klienta. Uruchomili teraz nową
    usługę http://aster.pl/ebok. Trzeba się zarejestrować podając imię,
    nazwisko i maila + dane uwierzytelniające nr umowy, pesel, nip lub regon.
    Pierwszy podałem pesel bo pamiętam - okazuje się, że jest zły. OK, podałem
    numer umowy skopiowany z wilgi - też zły. I weź tu się człowieku
    zarejestruj. Po prostu disAster :)

    No nic, będę próbował na infolinię.

    Dziękuję za pomoc i pozdrawiam,
    --
    Markow

  • 9. Data: 2011-01-12 17:09:51
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-01-12, o godz. 17:55:03
    Markow <m...@s...pl> napisał(a):

    > Aster ma zdecydowanie problemy z obsługą klienta.

    A to wiadomo od lat ;-) Tyle że ciężko jest o inne oferty dla domu ze
    stałym publicznym IP. Co z tego jak mam w budynku 4 operatorów jak poza
    Asterem żaden nie oferuje takiej usługi? A panienki od reklam da
    pozostałych nie mogą zrozumieć że mi zależy na tym a nie na "100 mega
    transferu". ;-)

    Zdrówko

  • 10. Data: 2011-01-12 18:53:09
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > A panienki od reklam da
    > pozostałych nie mogą zrozumieć że mi zależy na tym a nie na "100 mega
    > transferu". ;-)

    Na marginesie mam pytanie, do czego się takie 100 mega przydaje
    w aktualnym realnym świecie, jeśli jest to tylko download?