eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Nie mamy pańskiego płaszcza...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8

  • 1. Data: 2012-08-31 18:44:20
    Temat: Nie mamy pańskiego płaszcza...
    Od: <1...@1...invalid>

    W lewej ręce trzymam polisę z dnia 2012.07.21 nr BBBBBBB, okres
    ubezpieczenia od 2012.08.06 00:00 do 2013.08.05 24:00 -- kontynuacja polisy
    nr AAAAAAA ważnej do 2012.08.05 24:00 (OC+AC) -- za pojazd X, opłacona
    przelewem 2012.07.23
    W prawej ręce trzymam wyjętą dzisiaj ze skrzynki polisę nr CCCCCCC,
    kontynuacja umowy potwierdzonej polisą nr AAAAAAA -- za ten sam pojazd X, z
    tymi samymi od-do, z dołączonym słowem wstępnym datowanym na 2012.08.23:
    "[...] dobiegło końca Pana ubezpieczenia OC posiadacza pojazdu [...]
    Miło mi powiadomić, że umowa ta zostaje automatycznie wznowiona"

    <https://zapytania.oi.ufg.pl/SASStoredProcess/guest?
    with=zpp1> zwraca numer
    CCCCCCC.

    Pierwszy telefon na infolinię zakończony wnioskiem jak w temacie...

    Aha, w pakiecie OC wyszło 363PLN, w tym "automatycznie wznowionym" 443PLN

    W sumie po drugim telefonie na infolinię wyszło mi, że może już dość
    dzwonienia, i jeśli nie będzie zdarzenia z AC, to za rok poproszę o zwrot
    odpowiedniej kwoty ;-)

    Siarczysty $a dla TU -- za rok na pewno się pożegnamy.


    CROSS: pl.pregierz,pl.misc.samochody
    FUT: pl.misc.samochody
    --
    'Tom N'


  • 2. Data: 2012-09-20 19:37:50
    Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-31 18:44, 1...@1...invalid pisze:
    > W lewej ręce trzymam polisę z dnia 2012.07.21 nr BBBBBBB, okres
    > ubezpieczenia od 2012.08.06 00:00 do 2013.08.05 24:00 -- kontynuacja polisy
    > nr AAAAAAA ważnej do 2012.08.05 24:00 (OC+AC) -- za pojazd X, opłacona
    > przelewem 2012.07.23
    > W prawej ręce trzymam wyjętą dzisiaj ze skrzynki polisę nr CCCCCCC,
    > kontynuacja umowy potwierdzonej polisą nr AAAAAAA -- za ten sam pojazd X, z
    > tymi samymi od-do, z dołączonym słowem wstępnym datowanym na 2012.08.23:
    > "[...] dobiegło końca Pana ubezpieczenia OC posiadacza pojazdu [...]
    > Miło mi powiadomić, że umowa ta zostaje automatycznie wznowiona"
    >
    > <https://zapytania.oi.ufg.pl/SASStoredProcess/guest?
    with=zpp1> zwraca numer
    > CCCCCCC.

    Taki lajf - ciesz się, że w UFG masz potwierdzenie zawarcia umowy :)
    Zdaje się, że mało kto to sprawdza, a później się okazuje, że w UFG
    danych nie ma...

    > Pierwszy telefon na infolinię zakończony wnioskiem jak w temacie...
    >
    > Aha, w pakiecie OC wyszło 363PLN, w tym "automatycznie wznowionym" 443PLN

    Promocja :)

    > W sumie po drugim telefonie na infolinię wyszło mi, że może już dość
    > dzwonienia, i jeśli nie będzie zdarzenia z AC, to za rok poproszę o zwrot
    > odpowiedniej kwoty ;-)
    >
    > Siarczysty $a dla TU -- za rok na pewno się pożegnamy.

    Ja to zrobiłem po wielu latach w zeszłym roku i na początku bieżącego.
    Zdaje się, że mbankowy assistance jest nie gorszy niż pakiet platynowy
    w ... :)





  • 3. Data: 2012-09-20 19:57:00
    Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza...
    Od: <7...@6...195700.invalid> (Tom N)

    Artur Maśląg w
    <news:505b5474$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>:

    > W dniu 2012-08-31 18:44, 1...@1...invalid pisze:
    >> W lewej ręce trzymam polisę z dnia 2012.07.21 nr BBBBBBB, okres
    >> ubezpieczenia od 2012.08.06 00:00 do 2013.08.05 24:00 -- kontynuacja polisy
    >> nr AAAAAAA ważnej do 2012.08.05 24:00 (OC+AC) -- za pojazd X, opłacona
    >> przelewem 2012.07.23
    >> W prawej ręce trzymam wyjętą dzisiaj ze skrzynki polisę nr CCCCCCC,
    >> kontynuacja umowy potwierdzonej polisą nr AAAAAAA -- za ten sam pojazd X, z
    >> tymi samymi od-do, z dołączonym słowem wstępnym datowanym na 2012.08.23:
    >> "[...] dobiegło końca Pana ubezpieczenia OC posiadacza pojazdu [...]
    >> Miło mi powiadomić, że umowa ta zostaje automatycznie wznowiona"
    >> <https://zapytania.oi.ufg.pl/SASStoredProcess/guest?
    with=zpp1> zwraca numer
    >> CCCCCCC.

    > Taki lajf - ciesz się, że w UFG masz potwierdzenie zawarcia umowy :)

    Teraz mam dwie. <http://i45.tinypic.com/fejx54.jpg>
    Jak ewentualny poszkodowany źle numerek wybierze... :D

    --
    'Tom N'


  • 4. Data: 2012-09-20 20:28:03
    Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza...
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Ja też mam dwie w systemie - obie polisy z Liberty Direct, obie mają
    różne numery. Jutro zadzwonię, by dowiedzieć się o co chodzi. Twój post
    był inspiracją do sprawdzenia swoich danych.
    Piotr


  • 5. Data: 2012-09-20 20:35:25
    Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza...
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Zrobiłem zrzut:
    www.niepowtarzalna.pl/piotr/smieci/sonata.jpg
    Nie mam pojęcia o co chodzi:)
    Piotr


  • 6. Data: 2012-09-20 20:41:16
    Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza...
    Od: <4...@3...204116.invalid> (Tom N)

    gobo w
    <news:505b6030$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Ja też mam dwie w systemie - obie polisy z Liberty Direct, obie mają
    > różne numery. Jutro zadzwonię, by dowiedzieć się o co chodzi. Twój post
    > był inspiracją do sprawdzenia swoich danych.

    Dzwoń do TU, bo UFG prezentuje to co mu TU podeślą, chociaż właśnie
    sprawdziłem na ekoncie i teraz jest już jedna widoczna, ta na która mam kwit
    (tydzień temu były obie, obie ze statusem opłacone, w tym jedna z gwarancją
    na 0PLN :D ).

    A konsultanty z Sopockiej się nie odezwały -- numerek zgłoszenia znajdę to
    jeszcze zadzwonię...

    --
    'Tom N'


  • 7. Data: 2012-09-20 20:53:56
    Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-20 19:57, (Tom N) pisze:
    > Artur Maśląg w
    (...)
    >> Taki lajf - ciesz się, że w UFG masz potwierdzenie zawarcia umowy :)
    >
    > Teraz mam dwie. <http://i45.tinypic.com/fejx54.jpg>

    To ciesz się, że tak jest - Hestia sprawnie i szybko dane przesyła do
    UFG.

    > Jak ewentualny poszkodowany źle numerek wybierze... :D

    Źle nie będzie - ani dla niego, ani dla Ciebie.



  • 8. Data: 2012-09-20 22:25:58
    Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gobo" napisał w wiadomości grup
    >Zrobiłem zrzut:
    >www.niepowtarzalna.pl/piotr/smieci/sonata.jpg
    >Nie mam pojęcia o co chodzi:)

    Prowizja od zawarcia polisy ?

    U mnie bylo podobnie "platnosc za pana polise sie nie udala,
    zalozylismy druga, prosze zaplacic".

    Platnosc sie jednak udala, i musieli zwracac ..


    J.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: