  • 51. Data: 2021-09-14 11:58:33
    Temat: Re: Nie żyje Agnieszka Pyra, Tomek w Szpitalu
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2021-09-14 o 11:31, Collie pisze:

    > zmienia tu wszystko: i ocenę "odcinków specjalnych" pośród familoków,

    Gwoli ścisłości, jakie familoki masz w powiecie cieszyńskim?
    Jak Rajd Śląska, to jest na pewno na pokopalnianej hałdzie, w Bytomiu,
    albo innych Giszowcach? A Szczecin jest nad morzem, na Kaszubach jest
    płasko, a w Częstochowie (przecież woj sląskie) węgiel kopią... :P

    --
    viktorius

  • 52. Data: 2021-09-14 12:29:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Sep 2021 11:31:25 +0200, w
    <1nxfo5yersdg4$.1m5v2abineh9m.dlg@40tude.net>, Collie <p...@b...pl>
    napisał(-a):

    > 1. w Polsce nie ma prawa precedensu: sąd orzekający w sprawach
    > późniejszych nie ma obowiązku de iure przestrzegania wyroków
    > sądowych wydanych w sprawach poprzednich;

    Nie ma, ale sądy chętnie uwzględniają takie orzeczenia. Zwłaszcza jak są
    solidne podstawy.

    > 2. gdyby nawet sąd de facto chciał wziąć (lub wziąść, jak pisał Adam
    > Mickiewicz) pod uwagę wspomniane rozstrzygnięcie, to jak może zrównać
    > skutki obu wypadków? Tam została "tylko" poturbowana gapowiczka za
    > barierką, tu zginął człowiek siedzący obok ściganta. Śmierć człowieka
    > zmienia tu wszystko: i ocenę "odcinków specjalnych" pośród familoków,
    > i ocenę "ryzyka sportowego", i ocenę zachowania zapierdalacza.

    Nie, to jest podobna sprawa. Obie były należycie zabezpieczone (jedna za
    barierą, nie wiem czy legalnie tam stała), teraz klatka, kask i wszystkie
    zabezpieczenia.

    Jakby pozwolił pilotce jechać bez kasku, a samochód niesprawny -- wtedy byłaby
    inna sprawa.

  • 53. Data: 2021-09-14 12:32:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Sep 2021 11:29:16 +0200, w <shpq1d$utv$1$viktoriu@news.chmurka.net>,
    viktorius <v...@i...pl> napisał(-a):

    > ..."dopóki jest na legalu", no własnie.
    > Jak dowiodą, że coś było nieregulaminowe, np moja wspomniana symboliczna
    > żarówka, to auto nie powinno być dopuszczone do odcinka i bedą próbowac
    > dowieść, że jakby było regulaminowe, to może udałoby się tej tragedii
    > uniknąć.

    Nawet nie muszą mieć żarówek.
    https://v.wpimg.pl/MTYuanBlYjU4FxddbRdvIHtPQwcrTmF2L
    FdbTG1df2RpDVdZd0M-MnQUBQMrAiQnLQcADSgNYyMpFgUAbBwhe
    yoBDhwjCyhmdhMEDzYZPzE9Kg4cKwskOjgZTlhzXy5sP0AHXHYKf
    GxhKlBcelt-YGhDTwQyCSp2JA==

  • 54. Data: 2021-09-14 12:42:56
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 14.09.2021 o 11:58, viktorius napisał:

    > Gwoli ścisłości, jakie familoki masz w powiecie cieszyńskim?

    Dobra, niech będzie:

    jednorodzinnych,

    Teraz pasuje? No.

  • 55. Data: 2021-09-14 12:50:53
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2021-09-14 o 12:42, Collie pisze:

    > Dobra, niech będzie:

    > Teraz pasuje? No.

    Teraz tak :)

    --
    viktorius

  • 56. Data: 2021-09-14 12:55:53
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 14.09.2021 o 12:32, r...@k...pl napisał:

> [...]
    FdbTG1df2RpDVdZd0M-MnQUBQMrAiQnLQcADSgNYyMpFgUAbBwhe
    yoBDhwjCyhmdhMEDzYZPzE9Kg4cKwskOjgZTlhzXy5sP0AHXHYKf

    No, szczególnie w nocy - vide Orlen Trophy.
    Jak to mówią, świecą oczami.

  • 57. Data: 2021-09-14 13:15:27
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 14.09.2021 o 12:29, r...@k...pl napisał:

    > Jakby pozwolił pilotce jechać bez kasku, a samochód niesprawny -- wtedy byłaby
    > inna sprawa.

    No i na dodatek winny samochód: "wstępne oceny policyjne sugerują,
    iż przyczyną wypadku był poślizg samochodu".

  • 58. Data: 2021-09-14 13:16:21
    Od: rAzor <j...@o...es>

    Collie pisze:

> [...]
    yoBDhwjCyhmdhMEDzYZPzE9Kg4cKwskOjgZTlhzXy5sP0AHXHYKf
    GxhKlBcelt-YGhDTwQyCSp2JA==

    > No, szczególnie w nocy - vide Orlen Trophy.

    Na przejsciu dla pieszych kurwiu zaparkowal a ty nic?

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwu pluje się w kaprawy ryj. Prawdą!

  • 59. Data: 2021-09-14 13:56:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Collie,

    Monday, September 13, 2021, 1:25:31 PM, you wrote:

    > Przedtem jeszcze musi wyjść z pierdla, gdy prokurator przywoła
    > art. 177 kk. w związku z "niedostosowaniem przez sprawcę wypadku
    > prędkości pojazdu do warunków panujących na drodze":
    > "§1. Kto, naruszając, chociażby nieumyślnie, zasady bezpieczeństwa
    > w ruchu lądowym, wodnym lub powietrznym, powoduje nieumyślnie wypadek,
    > w którym inna osoba odniosła obrażenia ciała określone w art. 157 § 1
    > podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
    > §2. Jeżeli następstwem wypadku jest śmierć innej osoby albo ciężki
    > uszczerbek na jej zdrowiu, sprawca podlega karze pozbawienia wolności
> [...]

    Zdajesz sobie sprawę, że Tomek może to niedługo przeczytać? Wypisujesz
    te idiotyzmy w ogóle bez wyczucia.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 60. Data: 2021-09-14 14:45:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Sep 2021 12:55:53 +0200, Collie wrote:

> [...]
    yoBDhwjCyhmdhMEDzYZPzE9Kg4cKwskOjgZTlhzXy5sP0AHXHYKf
    GxhKlBcelt-YGhDTwQyCSp2JA==

    > No, szczególnie w nocy - vide Orlen Trophy.

    To chyba jakis kiepski przyklad - bo sa i takie z bateria
    nieprzepisowych reflektorow.

    Ale ale ... sa OS, wylaczone z ruchu, i sa przejazdy miedzy OS, po
    publicznych drogach, gdzie auto powinno byc przepisowe ...

    J.