  • 61. Data: 2021-09-14 14:47:06
    Temat: Re: Nie żyje Agnieszka Pyra, Tomek w Szpitalu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Sep 2021 12:29:27 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Tue, 14 Sep 2021 11:31:25 +0200, w
    > <1nxfo5yersdg4$.1m5v2abineh9m.dlg@40tude.net>, Collie <p...@b...pl>

    > Nie ma, ale sądy chętnie uwzględniają takie orzeczenia. Zwłaszcza jak są
    > solidne podstawy.

    A nawet jak nie uwzglednią, to apelacyjny moze uwzglednicic,
    albo kasacja moze sie udac.

    J.

  • 62. Data: 2021-09-14 17:30:13
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2021-09-12 12:55, Collie wrote:

    > W środku lasu nie, szkoda lasu: niech się ścigają na torach ku temu
    > zbudowanych, tak jak ściganty na F1, czy MX, bez osób towarzyszących -
    > jak chcą się zabić, to sami. Miejsca pilota w Rajdzie Dookoła Familoków
    > można życzyć tylko wrogowi, a nie żonie ściganta jadącego "szybko, ale
    > bezpiecznie".

    Stary, zamknij jape bo po prostu bredzisz...

    A dla Tomka... kondolencje i wyrazy współczucia.

    --
    mk4

  • 63. Data: 2021-09-14 17:34:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Sep 2021 17:30:13 +0200, mk4 wrote:

    > Stary, zamknij jape bo po prostu bredzisz...

    Co by nie mowic, to na torze jakby bezpieczniej.

    A oni sie uparli wsrod drzew, plotow i rowow.

    Choc patrzac statystycznie ... ile bylo ciezkich wypadkow w rajdach
    przez powiedzmy ostatnie 10 lat ...

    J.

  • 64. Data: 2021-09-14 17:43:21
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2021-09-14 11:31, Collie wrote:
> [...]
    KK%20158-07.pdf

> [...]
    > 1. w Polsce nie ma prawa precedensu: sąd orzekający w sprawach
    > późniejszych nie ma obowiązku de iure przestrzegania wyroków
    > sądowych wydanych w sprawach poprzednich;
    > 2. gdyby nawet sąd de facto chciał wziąć (lub wziąść, jak pisał Adam
    > Mickiewicz) pod uwagę wspomniane rozstrzygnięcie, to jak może zrównać
    > skutki obu wypadków? Tam została "tylko" poturbowana gapowiczka za
    > barierką, tu zginął człowiek siedzący obok ściganta. Śmierć człowieka
    > zmienia tu wszystko: i ocenę "odcinków specjalnych" pośród familoków,
    > i ocenę "ryzyka sportowego", i ocenę zachowania zapierdalacza.

    A czy na rajdzie obowiazuja zasady ruchu drogowego? Nie. Wiec o po co
    tak bredzic?

    --
    mk4

  • 65. Data: 2021-09-14 20:17:55
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 14.09.2021 o 13:56, RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Zdajesz sobie sprawę, że Tomek może to niedługo przeczytać? Wypisujesz
    > te idiotyzmy w ogóle bez wyczucia.

    Że co? Że będzie go bolało? Ma boleć. Zabił człowieka.
    Niech więc przeczyta te idiotyzmy. Ale w pierdlu. Amen.

  • 66. Data: 2021-09-14 20:46:45
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.09.2021 o 20:17, Collie pisze:

    > Zabił człowieka.

    To się okaże po śledztwie. Mam nadzieję, że jak się okaże, że nie zabił,
    to sypniesz groszem na jakąś fundacyjkę. Byle nie taką, od bezpańskich psów.

  • 67. Data: 2021-09-14 20:53:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Sep 2021 20:17:55 +0200, w
    <1wana6syqph49$.19bt9rk9wrha9.dlg@40tude.net>, Collie <p...@b...pl>
    napisał(-a):

    > Że co? Że będzie go bolało? Ma boleć. Zabił człowieka.
    > Niech więc przeczyta te idiotyzmy. Ale w pierdlu. Amen.

    Ty jesteś idiotą od urodzenia czy to wytrenowałeś, debilu?

  • 68. Data: 2021-09-14 21:31:05
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.09.2021 o 17:34, J.F pisze:

    > Co by nie mowic, to na torze jakby bezpieczniej.

    Nuda.

    > A oni sie uparli wsrod drzew, plotow i rowow.

    Pytanie czego chcą widzowie.

    > Choc patrzac statystycznie ... ile bylo ciezkich wypadkow w rajdach
    > przez powiedzmy ostatnie 10 lat ...

    Ja miałem jeden ;-)

  • 69. Data: 2021-09-14 22:11:13
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Że co? Że będzie go bolało? Ma boleć. Zabił człowieka.
    > Niech więc przeczyta te idiotyzmy. Ale w pierdlu. Amen.

    Idź do pierdla i d..y nie zawracaj.

  • 70. Data: 2021-09-14 22:26:31
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj RoMan Mandziejewicz, 11 wrz 2021 w news:3104670537$20210911145558
    @squadack.com napisałeś/aś:

    > Hello,
    >
    > https://twitter.com/BielskieDrogi/status/14366241973
    93035268