  • 21. Data: 2006-06-19 14:39:19
    Temat: Re: Nowa strona GTS-u
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@u...to.bo.spam.jest.fuj.kowalma.com>

    Przemysław Gubernat napisał(a):
    > Tia.... to będziesz miał taaanio Internet ;-)

    tiaa.. jak go bede mial... Najlepsze ze monitoring u mnie nic nie
    wykazal zeby byla przerwa, a innego klienta wykazal... Budel niesamowity :|

  • 22. Data: 2006-06-19 18:28:25
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    Marcin Kowalczyk wrote:

    > tiaa.. jak go bede mial... Najlepsze ze monitoring u mnie nic nie
    > wykazal zeby byla przerwa, a innego klienta wykazal... Budel niesamowity :|

    Szkoda, że taka duża i niegdyś pożądna firma ma klienta w czterech
    literach. Szkoda, że w naszym małym miasteczku nie ma za bardzo innej
    alternatywy :(

    Pozdrawiam
    Daniel