  • 1. Data: 2022-10-06 18:46:04
    Temat: Nowe Misubishi ASX
    Od: rthrtrr <r...@g...com>

    https://www.mitsubishi.pl/asx-2023-premiera

    hihihi RENAULT CAPTUR

  • 2. Data: 2022-10-09 16:21:17
    Temat: Re: Nowe Misubishi ASX
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 6 Oct 2022 18:46:04 +0200, rthrtrr

    > hihihi RENAULT CAPTUR

    Noji? Przecież to powszechna praktyka od lat,
    tj. zmiana logo i ew. kosmetyka.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2022-11-09 23:21:45
    Od: scobowski <s...@g...com>

    W dniu 6.10.2022 o 18:46, rthrtrr pisze:
    > https://www.mitsubishi.pl/asx-2023-premiera
    >

    > hihihi RENAULT CAPTUR

    Jak widzę mercedesa, który pod spodem jest renówką - to mi trochę
    smutno. Chociaż X-klasę bym przytulił, mimo wszystko. Jak widzę
    Mercedesa sedana, którego napędza 1.5 dCI z kangóóra - to mi smutno wchuj.
    Ale skoro niemal-kontrolny pakiet w Misibuśi ma Nissan... to jest się
    czemu dziwić?

  • 4. Data: 2022-11-10 11:48:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Nov 2022 23:21:45 +0100, scobowski wrote:

    > Jak widzę mercedesa, który pod spodem jest renówką - to mi trochę
    > smutno. Chociaż X-klasę bym przytulił, mimo wszystko. Jak widzę
    > Mercedesa sedana, którego napędza 1.5 dCI z kangóóra - to mi smutno wchuj.

    Zaraz ... mercedes, czy mitsubishi?

    > Ale skoro niemal-kontrolny pakiet w Misibuśi ma Nissan... to jest się
    > czemu dziwić?

    Taki rynek - mniejsi gracze odpadaja, zostają wieksi.

    I tu wpada premier Mateusz, lsniący cały na biało, mowiący, ze
    będziemy produkować polskie samochody elektryczne.

    J.