  • 1. Data: 2022-10-05 23:23:07
    Temat: energia elektryczna
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Parafrazując mema o debilach naukowcach, co się się pomylili w ocenie
    wieku wszechświata:

    - po zbudowaniu elektrowni atomowej,
    - rozdaniu polakom miliona nowiutkich izer,
    - zbudowaniu i podłączeniu do sieci trzech milionów mieszkań
    - utrzymaniu strategicznego wydobycia czarnego złota poprzez 30 lat
    dotacji...

    okazało się że węgla i mocy braknie, co powoduje wzrost cen ponad
    wszelką miarę - skutkuje to kwiatkami w postaci nauki zdalnej w
    białymstoku na uniwerku w zimę. Sprawę bada specjalny komitet pod
    przewodnictwem sasina i zadecydował on, że prądu ani węgla nie da się
    dodrukować, ale pieniądze tak więc zamiast prądu będą rozdawać pieniądze
    na prąd, którego nie ma, pod warunkiem, że obywatele zużyją prąd,
    którego nie ma. Planuje się też powołanie specjalnej komisji opartej o
    niejakiego (nie poprawać!) świrowicza. Wstępne ustalenia wskazują na
    sabotaż ze strony rudzielca, co krzycząc fur dojczland zasypywał
    kopalnie i rów jarosława, co powoduje braki wody do chłodzenia w
    nowoczesnych blokach węglowych bez węgla oraz pierwszej polskiej
    elektrowni jądrowej.

    Kto pisał, że mamy infrę w zasadzie gotową mozemy się przesiadać na
    elektryki a dodatkowe powiedzmy 100GWh na dzień nie stanowi problemu
    (gniadka na razie pominę - pozostańmy przy najwyższych i średnich
    napięciach), bo można inteligentnymi ładowarkami ciągnąć nocami po
    smartgridach? ? A jak pisałem, że energia elektryczna nie bierze się z
    gniazdka tylko systemu elektroenergetycznego to byłem świr, szur,
    płaskoziemiec i kacap:P

    PS - spinajcie dupy jak w zimę ruszą ekologiczne pompy ciepła i mniej
    ekologiczne farelki (oraz piece na opony zimowe). BTW - jak ktoś myśli,
    że w blackout nie zmarźnie, to informuje, że kaloryfery (a raczej pompy
    do nich) też są na prąd, a e.on właśnie wypowiada z końcem grudnia umowy
    wspólnotom mieszkaniowym. Jak pisałem, że pis będzie rządził dopóki
    będzie ciepła woda w kranie to kurwa żartowałem. Uprzejmie proszę, że
    jakby jakiś dworczyk czytał usenet, to potraktować mnie jako trola i pod
    żadnym pozorem nie robić na podstawie moich głupich żartów żadnych
    rządowych programów pod kierownictwem sasina!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2022-10-06 08:24:51
    Temat: Re: energia elektryczna
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2022 23:23:07 +0200, Shrek napisał(a):

    > A jak pisałem, że energia elektryczna nie bierze się z
    > gniazdka tylko systemu elektroenergetycznego to byłem świr, szur,
    > płaskoziemiec i kacap:P

    Bo jesteś, bez względu na to czy masz czy nie masz racji. A poza tym,
    wymieszałeś w jednym garnku rzeczy nie mające z sobą wiele wspólnego,
    jak skutki kryzysu klimatycznego z głupotą kolejnych paru rządów w
    Polsce, efekty nadwrażliwości gospodarki kapitalistycznej na najmniejsze
    nawet niedobory które powstały na skutek zakręcenia gazu przez Rosję,
    cyniczne zabiegi lobby węglowego w kraju z propagandowym narzekaniem
    opozycji jakobyśmy mieli zamarznąć tej zimy. Morawiecki mógły się u
    ciebie uczyć ściemniać.
    Spoko, ani nie zamarzniemy ani prądu nie zabraknie. Na marginesie, czy
    do twego zakutego łba dotarła informacja że w trybie pilnym buduje się
    kabel energetyczny między Egiptem a Grecją?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2022-10-06 11:06:42
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-10-05 o 23:23, Shrek pisze:
> [...]
    > żadnym pozorem nie robić na podstawie moich głupich żartów żadnych
    > rządowych programów pod kierownictwem sasina!

    Pierdzielisz. UB będzie pracować zdalnie z powodów finansowych, a nie
    energetyczynych.
    T.

  • 4. Data: 2022-10-06 11:25:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    O było pite.

    Idziesz w ślady sikorskiego?

    Ale spokojnie.

    Unijni komisarze nie pozwolą na utworzenie kolejnego pisowskiego rządu
    niezależnie czy z Konfederacją czy bez.

    NIE DOPUSZCZĄ DO TEGO!

    Babrać się z kolejnym kryzysem będzie Tusk.

    Chociaż to będzie dla niego MORDĘGA ;-)

  • 5. Data: 2022-10-06 11:28:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-05-października-2022 o 23:23, Shrek pisze:
    > A jak pisałem, że energia elektryczna nie bierze się z
    > gniazdka tylko systemu elektroenergetycznego to byłem świr, szur,
    > płaskoziemiec i kacap:P

    Ty jesteś pełną gębą KONFEDERAT.

    Uświadom to sobie i zmień w końcu stopkę.

  • 6. Data: 2022-10-06 12:51:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 6 Oct 2022 11:25:50 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Unijni komisarze nie pozwolą na utworzenie kolejnego pisowskiego rządu
    > niezależnie czy z Konfederacją czy bez.
    > NIE DOPUSZCZĄ DO TEGO!
    Skąd się biorą tacy idioci polityczni jak ty? Niepojęte...

    > Babrać się z kolejnym kryzysem będzie Tusk.
    Ano niestety. Będzie mnóstwo do sprzątania.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2022-10-06 12:58:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Skąd się biorą tacy idioci polityczni jak ty? Niepojęte...

    > Ano niestety. Będzie mnóstwo do sprzątania.

    Pierwsze co powinni zrobić to wyrzucić do kosza wszystko co PIS
    wprowadził od 2015 roku i przywrócić poprzednie przepisy.
    Kupa roboty w legislacji....

    Na sprzątanie również skutków bałaganu narobionego przez ten czas w
    innych dziedzinach tak szybko się nie da wziąć....

  • 8. Data: 2022-10-06 13:42:00
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-10-06 o 12:58, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > Na sprzątanie również skutków bałaganu narobionego przez ten czas w
    > innych dziedzinach tak szybko się nie da wziąć....

    I mandaty znów po 50 zł... :-)
    T.

  • 9. Data: 2022-10-06 13:55:17
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 06.10.2022 o 12:58, Cavallino pisze:

    > Pierwsze co powinni zrobić to wyrzucić do kosza wszystko co PIS
    > wprowadził od 2015 roku i przywrócić poprzednie przepisy.
    > Kupa roboty w legislacji....

    To się da załatwić jednym dekretem :-)

    > Na sprzątanie również skutków bałaganu narobionego przez ten czas w
    > innych dziedzinach tak szybko się nie da wziąć....

    Przechlastanej kasy nie da się już odzyskać, oni niewypłacalni są.
    Wypaczonych umysłów też nie da się szybko naprawić.

  • 10. Data: 2022-10-06 14:01:25
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 06.10.2022 o 13:42, T. pisze:

    > I mandaty znów po 50 zł... :-)
    > T.

    Dyskusja nad wysokością grzywien w mandatach nie ma sensu. To jest
    dyskusja o ty jak bardzo można ludzi okradać w imię takiego czy innego
    ideału i o tym jak duży udział ma państwo w popełnianiu wykroczeń.