  • 1. Data: 2022-10-07 08:59:44
    Temat: stare opony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    W temacie co zrobic ze starymi oponami

    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/pan
    -slawomir-przekazal-opony-w-dobrej-wierze-urzednicy-
    dali-mu-milion-zl-kary/h9snept

    milion kary.

    Wyrzucic do lasu.
    Ale nie dac sie zlapac.

    Albo spalic w piecu.

    J.

  • 2. Data: 2022-10-07 09:18:01
    Temat: Re: stare opony
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/10/2022 08:59, J.F wrote:
    > Albo spalic w piecu.

    Widzę przestrzeń na regulację: Książeczka opony, naklejka legalizacyjna
    na felgę, numer seryjny w widocznym miejscu, wpis do dowodu rejestracyjnego.

    Ot co!

  • 3. Data: 2022-10-07 09:19:53
    Od: rthrtrr <r...@g...com>

    W dniu 07.10.2022 o 08:59, J.F pisze:
    > W temacie co zrobic ze starymi oponami

    strach

    zaraz właśnie jade do lamusowni oddać stare oleje silnikowe

  • 4. Data: 2022-10-07 10:34:39
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 07.10.2022 o 09:18, heby pisze:

    > Widzę przestrzeń na regulację: Książeczka opony, naklejka legalizacyjna
    > na felgę, numer seryjny w widocznym miejscu, wpis do dowodu
    > rejestracyjnego.
    >
    > Ot co!

    W rowerze.

  • 5. Data: 2022-10-07 10:48:41
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/10/2022 10:34, ii wrote:
    > W rowerze.

    W rowerze dodatkowo legalizacja i ceryfikat łatki na dziurę + badania na
    hamowni.

  • 6. Data: 2022-10-07 11:03:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 Oct 2022 09:18:01 +0200, heby wrote:

    > Widzę przestrzeń na regulację: Książeczka opony, naklejka legalizacyjna
    > na felgę, numer seryjny w widocznym miejscu, wpis do dowodu rejestracyjnego.
    >
    > Ot co!

    Co jak to takiego ostatnio widziałem, co jakos podobnie chcieli
    uregulowac ... ech ta skleroza ...

    J.

  • 7. Data: 2022-10-07 11:48:38
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > W temacie co zrobic ze starymi oponami
    >
    > https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/pan
    -slawomir-przekazal-opony-w-dobrej-wierze-urzednicy-

    Zmielić i sprzedać jako gumowy ekogroszek :]

    https://www.money.pl/gospodarka/zwietrzyli-interes-n
    a-braku-wegla-w-sieci-pojawily-sie-oferty-ekogroszku
    -gumowego-6807379433945632a.html

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2022-10-07 13:53:08
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 07.10.2022 o 10:48, heby pisze:

    > W rowerze dodatkowo legalizacja i ceryfikat łatki na dziurę + badania na
    > hamowni.

    W piechtochodzie?

  • 9. Data: 2022-10-07 13:55:59
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/10/2022 13:53, ii wrote:
    > W piechtochodzie?

    Certyfikat płaskości podeszwy z pomiatem wspólczynnika tarcia + okresowa
    legalizacja u szewca.

  • 10. Data: 2022-10-07 22:57:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.10.2022 o 13:53, ii pisze:

    > W piechtochodzie?

    Coś bym napisał, ale już ze trzy razy jaja se kurwa robiłem, a potem
    okazało się, że jakiś dworczyk siedzi kurwa na usenecie i to w nocy
    przez sejm przeszło...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!