  • 51. Data: 2022-01-11 10:38:19
    Temat: Re: O bateriach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2022 10:01:54 +0100, RadoslawF wrote:

    > Do pracy?
    > Bo rekreacyjnie to jednak inna bajka.

    Wirusy odrozniaja podroze sluzbowe i rekreacyjne?

    > Bo chodzenie czy pedałowanie na rowerku wymaga wysiłku który
    > zagrzewa organizm a i uzyskiwane prędkości są mniejsze niż na skuterze
    > więc nawet powiew mniej wyziębia.

    Czyli mowisz o rowerze z napedem ...

    > Porozmawiaj z tymi którzy korzystają z jednośladów na codzień.
    > Są często nie zauważania przez kierowców aut.
    > Nie potrzeba lodu na jezdni aby ktoś nie zauważył motocykla
    > i zajechał mu drogę lub w niego przywalił.

    A to w koncu rower ma byc, motocykl, e-rower, e-hulajnoga, skuter?

    Bo jak sie jest slabo oswietlonym, to kierowcy nie widza,
    jak sie wykonuje dziwne manewry, to tez nie widza.
    Ale bywaja DDR i chodniki.

    J.

  • 52. Data: 2022-01-11 17:24:52
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-11 o 10:38, J.F pisze:

    > Wirusy odrozniaja podroze sluzbowe i rekreacyjne?

    Odróżniają czy jesteś nażarty, wypoczęty i nie przemarznięty.

    > Czyli mowisz o rowerze z napedem ...

    Jako przeciw wagę dla elektyrycznego skuterka.

    > A to w koncu rower ma byc, motocykl, e-rower, e-hulajnoga, skuter?

    Przedpisca wspomniał o skuterze elektrycznym.

    > Bo jak sie jest slabo oswietlonym, to kierowcy nie widza,
    > jak sie wykonuje dziwne manewry, to tez nie widza.
    > Ale bywaja DDR i chodniki.

    Kierowcy generalnie potrafią przegapić jednoślada.
    Nastawieni są na dwie oddalone lampy i na jedną często nie reagują.

    Po DDR i chodniku nie wszystkim wolno jeździć.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2022-01-11 17:37:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2022 17:24:52 +0100, RadoslawF wrote:

    > Odróżniają czy jesteś nażarty, wypoczęty i nie przemarznięty.

    Do pracy idziesz głodny? Zmęczony?
    No cos w tym jest.

    A przemarzniety ... po 7h w temperaturze -15 ... nie, nie jestem
    przemarzniety na nartach :-)

    > Jako przeciw wagę dla elektyrycznego skuterka.

    Niech bedzie, choc w sumie ... moglbym i rowerem bez napedu.

    > Przedpisca wspomniał o skuterze elektrycznym.

    No tak.
    Ale mamy wiecej rozwiazan.

    > Kierowcy generalnie potrafią przegapić jednoślada.
    > Nastawieni są na dwie oddalone lampy i na jedną często nie reagują.

    Ale o czym Ty - jazda po miescie, czy gdzies w trasie?
    A jednoslad tak sobie srodkiem pasa jechal, czy lawirowal miedzy
    samochodami?

    Na dwie lampy tez nie zawsze reaguja - patrz "Polskie Drogie" czy
    "Stop Cham" :-)

    > Po DDR i chodniku nie wszystkim wolno jeździć.

    skuterkom nie.
    Choc elektrycznym ... sprawdzal ktos ostatnio co tam w przepisach?

    Ale w miare potrzeby mozna dopuscic, lub zepchnac je na jezdnie, a
    samochody ... no coz, zwolnią. Patrz Niderlandy :-)

    J.

  • 54. Data: 2022-01-12 14:13:22
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-11 o 17:37, J.F pisze:

    > Do pracy idziesz głodny? Zmęczony?
    > No cos w tym jest.
    >
    > A przemarzniety ... po 7h w temperaturze -15 ... nie, nie jestem
    > przemarzniety na nartach :-)

    Bo po rekreacji nikt nie powinien być przemarznięty czy zmęczony.
    Jakby organizm jednak protestował to skończysz po 5 godzinach
    zamiast 7 planowanych.
    A do pracy to z obowiązku, o barbarzyńskiej porze i w nieprzyjemnych
    warunkach.

    > Niech bedzie, choc w sumie ... moglbym i rowerem bez napedu.

    > No tak.
    > Ale mamy wiecej rozwiazan.

    Ale bezpieczniejsze i mniej zagrażające zdrowiu to jednak samochód.

    > Ale o czym Ty - jazda po miescie, czy gdzies w trasie?
    > A jednoslad tak sobie srodkiem pasa jechal, czy lawirowal miedzy
    > samochodami?

    Ja o życiu, jedziesz sobie grzecznie prawym pasem a tu z
    podporządkowanej ci auto wyjeżdża i sru.
    A kierownik "o boże, nie zauważyłem motocykla".

    > Na dwie lampy tez nie zawsze reaguja - patrz "Polskie Drogie" czy
    > "Stop Cham" :-)

    > skuterkom nie.
    > Choc elektrycznym ... sprawdzal ktos ostatnio co tam w przepisach?

    Jak zarejestrowany (czyli skuter) to dalej nie wolno.

    > Ale w miare potrzeby mozna dopuscic, lub zepchnac je na jezdnie, a
    > samochody ... no coz, zwolnią. Patrz Niderlandy :-)

    Bardziej patrzę na to co jest a nie na to co ewentualnie można.
    Kup sobie na wiosnę jakiś skuter i pojeździj, zobaczysz jak to wygląda
    w realu.

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2022-01-13 10:46:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jan 2022 14:13:22 +0100, RadoslawF wrote:

    > Bo po rekreacji nikt nie powinien być przemarznięty czy zmęczony.
    > Jakby organizm jednak protestował to skończysz po 5 godzinach
    > zamiast 7 planowanych.

    Ni ch* - nie po to jechalem 120 czy 1200 km, zeby nie jezdzic :-)

    > A do pracy to z obowiązku, o barbarzyńskiej porze i w nieprzyjemnych
    > warunkach.

    Robota nie *, dwa dni moze postać :-)

    > Ale bezpieczniejsze i mniej zagrażające zdrowiu to jednak samochód.

    Szczegolnie covidowych czasach :-)

    Tylko parkingow i ulic dla wszystkich nie starczy.

    > Ja o życiu, jedziesz sobie grzecznie prawym pasem a tu z
    > podporządkowanej ci auto wyjeżdża i sru.
    > A kierownik "o boże, nie zauważyłem motocykla".

    Ale jechales srodkiem pasa, czy wyprzedzales jakiegos zawalidroge?

    No coz, samochodow tez nie zauwazja, ale w samochodzie znacznie
    bezpieczniej.

    A jak ich przybedzie?

    J.

  • 56. Data: 2022-01-13 10:52:38
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    J.F pisze:

    > Ale jechales srodkiem pasa, czy wyprzedzales jakiegos zawalidroge?
    >
    > No coz, samochodow tez nie zauwazja, ale w samochodzie znacznie
    > bezpieczniej.

    To samo widzę na rowerze, niewidzialny, dopiero jak włączę lampkę
    przednia oślepiająca to zaczynają zauważać. (i to niezależnie czy się
    jedzie 20 czy 50)

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

    Avast.

  • 57. Data: 2022-01-13 10:54:29
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-13 o 10:46, J.F pisze:

    > Ni ch* - nie po to jechalem 120 czy 1200 km, zeby nie jezdzic :-)

    No to jeździsz, ale po kilku godzinach jak się zmęczysz to kończysz
    lub odpoczywasz anie nie jak w pracy 8 godzin zapierdalania.

    > Robota nie *, dwa dni moze postać :-)

    > Szczegolnie covidowych czasach :-)
    >
    > Tylko parkingow i ulic dla wszystkich nie starczy.

    A to już inny problem.
    Ale co głupsi sprzedadzą swoje auta i przesiądą się na rowery,
    hulajnogi czy komunikację miejską. Jakoś to będzie.

    > Ale jechales srodkiem pasa, czy wyprzedzales jakiegos zawalidroge?

    Nie ja, kierownik jechał spokojnie prawym czyli najwolniejszym pasem.

    > No coz, samochodow tez nie zauwazja, ale w samochodzie znacznie
    > bezpieczniej.

    I dlatego krytykuje idiotów namawiających do przesiadki na bardziej
    ryzykowne środki komunikacji.

    > A jak ich przybedzie?

    To albo kierowcy się ogarną albo będzie więcej wypadków.

    pozdrawiam

  • 58. Data: 2022-01-13 11:10:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2022 10:54:29 +0100, RadoslawF wrote:

    > No to jeździsz, ale po kilku godzinach jak się zmęczysz to kończysz
    > lub odpoczywasz anie nie jak w pracy 8 godzin zapierdalania.

    Wyciag konczy o 16:00, koncze i ja ... ostatni wjazd.

    A tu niestety coraz popularniejsze nocne jazdy i wyciag nie konczy :-(

    > To albo kierowcy się ogarną albo będzie więcej wypadków.

    I zmnienia przepisy na korzysc wiekszosci :-(

    A jeszcze mozna zobaczyc jak sie jezdzi w Wietnamie :-)

    J.

  • 59. Data: 2022-01-13 11:11:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2022 10:52:38 +0100, cyklista wrote:

    > To samo widzę na rowerze, niewidzialny, dopiero jak włączę lampkę
    > przednia oślepiająca to zaczynają zauważać. (i to niezależnie czy się
    > jedzie 20 czy 50)

    Rower oczywiscie jest mniej widoczny, ale motocykl ma wlaczona lampe z
    przodu.

    J.

  • 60. Data: 2022-01-13 16:03:57
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-13 o 11:10, J.F pisze:

    > Wyciag konczy o 16:00, koncze i ja ... ostatni wjazd.
    >
    > A tu niestety coraz popularniejsze nocne jazdy i wyciag nie konczy :-(

    Czyli nie za długo.

    > I zmnienia przepisy na korzysc wiekszosci :-(
    >
    > A jeszcze mozna zobaczyc jak sie jezdzi w Wietnamie :-)

    Widziałem, tam auta jeżdżą lewym pasem jak najdalej od pieszych,
    rowerzystów, zwierząt i skuterów. Nie polecam.