  • 31. Data: 2020-07-20 08:45:35
    Temat: Re: O co chodzi z tymi małymi bączkami?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-07-20 05:32, RadoslawF wrote:

    > Jeżdżenie w kasku zostawiam grupowym idiotom którzy lansują
    > taką metodę.
    No to po co kupujesz/sugerujesz duży (czytaj: bezpieczny) samochód
    tłumacząc to bezpieczeństwem, skoro konsekwentnie o to bezpieczeństwo
    nie dbasz jeżdżąc w kasku? :-D BTW. No i kto lansuje taką metodę? Bo
    chyba nie ja, jeśli w kasku nie chodzę i nie jeżdżę, tak jak to
    wcześniej parokrotnie napisałem.

    > Sugeruje że idiotą jest ktoś kto zmienia temat rozmowy i postuluje
    > jazdę w kasku ale przez innych.
    > To kiedy to foty jak jeździsz w kasku?
    Ja postuluję, aby w kaskach jeździli ludzie przewidujący, tzn. ci,
    którzy dbają o bezpieczeństwo i z tego powodu kupują większe i tym samym
    bezpieczniejsze auta. Jazda w kasku w takim aucie jest naturalną i
    logiczną kontynuacją dbałości o bezpieczeństwo. :-D Natomiast ja o
    bezpieczeństwo nie dbam, małych aut i rowerów się nie boję, więc zdjęć
    nie będzie.

  • 32. Data: 2020-07-20 10:42:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z tym kaskiem to ostrożnie - obciążona kaskiem głowa może mieć za dużą bezwładność i
    uszkodzić kręgi szyjne.
    Jak to mają rajdowcy? Jakaś smycz do kasku?

  • 33. Data: 2020-07-20 14:48:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 2020-07-19 o 09:47, JDX pisze:

    >A ja twierdzę że duże jest bezpieczniejsze.

    Ale w kasku jest jeszcze bardziej bezpieczniejsze.

    >Przykłady testów zderzeniowych na grupie już były niejednokrotnie.
    >Ale zawsze się trafi idiota negujacy prawa fizyki i zasłaniający
    >się wymysłami w stylu jeździj autem w kasku. Prawda?

    Ale nie negujemy praw fizyki, tylko taka waznosc "bezpiecznego auta",
    u tych, co jezdza bez kaskow :-P

    J.

  • 34. Data: 2020-08-03 22:55:44
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-07-19 18:52, z wrote:
> [...]
    >
    > Zalety: AUTOMAT, 3,3 l/100km ON ;-)
    >
    > Pancerny silnik japoński Kubota, daje radę w mieście. Wyciąga 65 na
    > płaskim (bo się wyda) ;-)
    >
    > Nie ma wspomagania (nie potrzebne) klimatyzacji (no sorry) absów, sresów
    > elektryki, poduszek, napinaczy, stref zgniotu i tego wszystkiego
    > niepotrzebnego badziewia.
    > NIE MA SIĘ CO PSUĆ ;-)
    >
    > Taka esencja przemieszczania się.
    >
    > Zamiast dotować elektryki ekolodzy powinni wymusić dotowanie
    > czterokołowców lekkich.
    >
    > Zamiast pchać przez miasto do pracy SUWA można jechać czymś takim do

    A konie?