  • 11. Data: 2009-03-11 14:40:33
    Temat: Re: Obsluga SATA przez chipsety AM2/AM2+
    Od: "chemik333" <chemik333 @ wp.pl>

    GLaF wrote:
    > Coś mi się kojarzy, że XP nie lubi zmiany trybu IDE/AHCI po
    > instalacji i po zmianie trzeba ponownie zainstalować system. Ale
    > pewności nie mam.

    Tak... z tego co kiedys czytalem to tak jest w wiekszosci przypadkow,
    dlatego od razu dalem sobie z tym spokoj i napisalem ze brakowalo
    sterownikow przy instalacji systemu. Przeinstalowywac system zamierzam za
    miesiac, ale robic to i nie osiagnac na XP opcji hot-plug, dla samego AHCI z
    mojego punktu widzenia nie ma sensu.

    --
    chemik333