  • 1. Data: 2020-11-09 10:41:40
    Temat: Obudowa
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Jak zwykle największym problemem w elektronice jest puszka. Potrzebuję obudowy
    wielkości mydelniczki/walkmana/radyjka. Wymagania: Miejsce na baterię 9V z klapką,
    otwór na phonejack'a, jakieś szpary/otwory przez które wydobędzie się dźwięk z
    mikrogłośniczka zamontowanego na PCB. Wydawałoby się, że typówka, ale za cholerę nie
    mogę znaleźć gotowca. A może źle szukam. Jest od cholery fajnych obudów z Takachi,
    Serpac itp., ale trzeba w nich (przynajmniej w tych co znalazłem) wykonać kilka
    drobnych przeróbek (otwory na dźwięk i phonejack'a). Natrafił może ktoś z Was na
    takiego gotowca?

  • 2. Data: 2020-11-09 11:12:24
    Temat: Re: Obudowa
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    W dniu 2020-11-09 o 10:41, Stachu Chebel pisze:
> [...]
    drobnych przeróbek (otwory na dźwięk i phonejack'a). Natrafił może ktoś z Was na

    Nie, ale jak potrzebuję taką, to odpalam frezarkę lub drukarkę i
    zastanawiam się, jak to narysować żeby później się nie wk...ć :)
    Może tą drogą?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 3. Data: 2020-11-09 11:29:04
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    poniedziałek, 9 listopada 2020 o 11:12:26 UTC+1 Irek.N. napisał(a):

    > Nie, ale jak potrzebuję taką, to odpalam frezarkę lub drukarkę i
    > zastanawiam się, jak to narysować żeby później się nie wk...ć :)
    > Może tą drogą?

    Niestety odpada. Gdyby chodziło o sztukę, to może być nawet pudełko po butach. Chodzi
    jednak o trochę więcej sztuk.

  • 4. Data: 2020-11-09 12:00:13
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-11-09 o 11:29, Stachu Chebel pisze:

    > Niestety odpada. Gdyby chodziło o sztukę, to może być nawet pudełko po butach.
    Chodzi jednak o trochę więcej sztuk.

    Często w obudowie (i to gdy chodzi o więcej sztuk) trzeba coś tam
    wyfrezować. Nie mam bladego pojęcia ile to kosztuje, bo jak trzeba to
    trzeba.
    Sądzę, że wielu dostawców obudów ma usługę frezowania. Na pewno LC
    elektronik u którego kupujemy część obudów ma. Maszczyk pewnie też.
    P.G.

  • 5. Data: 2020-11-09 12:44:14
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    > Niestety odpada. Gdyby chodziło o sztukę, to może być nawet pudełko po butach.
    Chodzi jednak o trochę więcej sztuk.

    Jak znajdziesz coś pasującego, ale zechcesz "podziurawić", daj znać,
    pomożemy :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 6. Data: 2020-11-09 12:48:55
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/11/2020 10:41, Stachu Chebel wrote:
    > Natrafił może ktoś z Was na takiego gotowca?

    Są obudowy z miejscem na baterię 9V, ale żeby tam w środku od razu były
    dziury na jack, to raczej nie.

    Jesli to kilka sztuk to może jednak zlecić wydruk? Jeśli wymagana jest
    wyższa estetyka to drukarki UV dają całkiem przyzwoity wygląd, natomaist
    jeśli funkcjonalnośc ważniejsza to obrobi to byle kto z drukarką FDM za
    500zł (za drukarkę, nie wydruk).

    Druk 3D, z uwagi na konkurencję, staniał. Na facebooku jest masa grup
    gdzie wrzucasz potrzebę i ktoś to zaprojektuje i wydrukuje w ciągu doby
    za niewielkie pieniądze.

  • 7. Data: 2020-11-09 13:30:03
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 09-11-2020 o 10:41, Stachu Chebel pisze:
> [...]
    drobnych przeróbek (otwory na dźwięk i phonejack'a). Natrafił może ktoś z Was na

    Przykładowe obudowy z miejscem na baterię:

    https://www.kradex.com.pl/shop

    Usługa personalizacji obudów:

    https://www.kradex.com.pl/services-milling

    yabba