  • 41. Data: 2021-12-26 15:37:12
    Temat: Re: Obudowa do mini ITX + Nvidia RTX A2000
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 11/12/2021 11:37, trybun wrote:
    > A tak na temat, jak Ci się podoba antykliencka polityka producentów
    > wentylatorów?

    Nie zauwazylem takowej. U mnie wszystko dziala. Jak potrzebuje wiatrak,
    to kupuje czy znajduje w moich pudlach, wkladam, i tyle. Czasami ucinam
    plastiki jak mam duzo 4-pinowki i nie wchodza w gniazdo alb mam
    2-pinowki jakies z odzysku to wkladam w 3-pin gniazdo. Nie przeszkadza
    mi co chca producenci, wiatraki u mnie chodza jak ja chce. ;)

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 42. Data: 2021-12-26 15:40:44
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 11/12/2021 11:59, trybun wrote:
    > Po sprawdzeniu w benchmarku Aidy muszę sprostować - po włożeniu drugiej
    > kości niektóre wartości na linii CPU/GPU wzrosły o ponad 100% (!?), nie
    > wiem tylko czy to nie zwykle papierowe dane bez korzyści dla mnie, ew
    > czy nie jakieś przekłamanie.
    >
    > Zaraz spróbuje je przesłać do netu aby były widoczne.

    Super! :)
    No a jak gry? Jak benchmarki, robiles cos przez te 2 tygodnie, ak efekty?

    --
    pozdrawiam, pioruns

  • 43. Data: 2022-01-16 13:24:37
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 09.12.2021 o 13:54, trybun pisze:
    > 30tysieczne miasteczko, 4 sklepy z akcesoriami do kompa, nie ma
    > 4pinowego wiatraka. Jadę do około 100tysięcznego miasta, sklepów z
    > akcesoriami kilkanaście,

    Czasy stacjonarnych sklepów komputerowych dawno minęły. Teraz to tylko baza do
    sprzedaży
    online.