  • 31. Data: 2021-12-10 14:59:57
    Temat: Re: Obudowa do mini ITX + Nvidia RTX A2000
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 10/12/2021 09:39, trybun wrote:

> [...]

    :)

    > A jakiś inny program? Superposition ma 1,2GB wagi a to jak dla mnie 2
    > dni pobierania.

    Matko jakiego Ty masz neta? ? U mnie sie to sciagnie w 30 sekund. A nie
    mam najszybszego neta wcale.

    To daj komus niech Ci sciagnie na pena. Idz do sasiadki :D

    A jak nie, to pobierz ten poprzedni, Valley 2013, on bedzie mniejszy.

    A juz calkiem od biedy jak nie mozesz nic sciagnac, to odpal jakas gre
    co juz masz, ktora ma wbudowany benchmark, zmierzysz wtedy rezultat
    wazny *dla Ciebie*, a nie benchmark. Albo odpal jakas gre, wylacz vsync,
    zaladuj zapis gry jakis, zanotuj fps, a potem zrob to samo z nowa koscia
    juz.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 32. Data: 2021-12-10 15:01:34
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 10/12/2021 10:29, a...@p...com wrote:
    > Sisift Sandra podaje przepustowość RAM.

    Ten program udowodni, ze przepustowosc RAM wzrosla, tak. Ale nie
    polecilbym go trybunowi, bo to syntetyczny test, nie majacy
    odzwierciedlenia w realnym uzyciu jego PC.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 33. Data: 2021-12-10 15:02:23
    Od: pioruns <w...@w...com>

    https://imgur.com/

  • 34. Data: 2021-12-11 12:37:16
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 10.12.2021 o 14:59, pioruns pisze:

> [...]
    > wazny *dla Ciebie*, a nie benchmark. Albo odpal jakas gre, wylacz
    > vsync, zaladuj zapis gry jakis, zanotuj fps, a potem zrob to samo z

    Mobilny, tylko taki tu jest. Nie dość że powolny to jeszcze z limitem. A
    że limit taki że zapłakać to ściąganie tak ogromnego programu do
    jednorazowego użytku całkowicie mija się z celem.

    Kość już założona, ale żadnych efektów, poza systemową informacją że
    jest jej teraz 16GB i pracuje w trybie dwukanałowym.

    Z tego co widzę Valley nie jest dedykowany dla 10ki. Spróbuję, możliwe
    że jest coś takiego w którejś z moich gier.

  • 35. Data: 2021-12-11 12:37:45
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 10.12.2021 o 12:27, pioruns pisze:

    > Dalej nic nie rozumiesz, 3-pinowy wiatrak mozesz sterowac w 4-pinowym
    > gniezdzie tak samo jak ten co kupiles 4-pinowy po wielu dniach
    > poszukiwan. PWM ma precyzyjna kontrole obrotow, ktorej twoja plyta i
    > tak pewnie nie uzywa. 3-pinowy wiatrak mozna regulowac bez problemu.
    > Gniazdo 4-pinowy przyjmuje, i steruje obrotami i 3 i 4 pinowymi
    > wiatrakami.

    A tak na temat, jak Ci się podoba antykliencka polityka producentów
    wentylatorów?

  • 36. Data: 2021-12-11 12:59:47
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 11.12.2021 o 12:37, trybun pisze:

> [...]
    >
    > Z tego co widzę Valley nie jest dedykowany dla 10ki. Spróbuję, możliwe
    > że jest coś takiego w którejś z moich gier.

    Po sprawdzeniu w benchmarku Aidy muszę sprostować - po włożeniu drugiej
    kości niektóre wartości na linii CPU/GPU wzrosły o ponad 100% (!?), nie
    wiem tylko czy to nie zwykle papierowe dane bez korzyści dla mnie, ew
    czy nie jakieś przekłamanie.

    Zaraz spróbuje je przesłać do netu aby były widoczne.

  • 37. Data: 2021-12-11 13:16:25
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 11.12.2021 o 12:59, trybun pisze:

> [...]
    > mnie, ew czy nie jakieś przekłamanie.
    >
    > Zaraz spróbuje je przesłać do netu aby były widoczne.

    Może tak pójdzie:

    1/ https://zapodaj.net/c41f975c4a96c.png.html

    2/https://zapodaj.net/cbca58a8f914f.png.html

  • 38. Data: 2021-12-11 13:20:42
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 11.12.2021 o 13:16, trybun pisze:

    > Może tak pójdzie:
    >
    > 1/ https://zapodaj.net/c41f975c4a96c.png.html
    >
    > 2/https://zapodaj.net/cbca58a8f914f.png.html

    GPU/CPU po:

    https://zapodaj.net/18f64052df249.png.html

  • 39. Data: 2021-12-11 13:53:31
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 10.12.2021 o 15:02, pioruns pisze:

    > https://imgur.com/

    Dzięki, wysłałem linki na "zapodaj".

  • 40. Data: 2021-12-11 14:07:59
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 11.12.2021 o 13:20, trybun pisze:

    > GPU/CPU po:
    >
    > https://zapodaj.net/18f64052df249.png.html

    I pamięć po:

    https://zapodaj.net/766809315b932.png.html