  • 31. Data: 2020-11-18 20:55:09
    Temat: Re: Od 2030 r. ma być zakaz sprzedaży aut spalinowych w Wielkiej Brytanii
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 18.11.2020 o 07:35, Cavallino pisze:

    > A w jakim celu, skoro na miejscu ani nie zatankujesz, ani nie wrócisz?

    być może dojedziesz do kraju w którym zatankujesz..
    przyjmując, że spalasz 6l/100, na zbiorniku przejedziesz 1000km, a do
    bagażnika kombi (bez bagaży) zmieścisz pewnie minimum kolejne 2000km

    > Taka była teza, ale udowodniło się coś dokładnie odwrotnego.....
    > Gniazdek nie skontrolujesz tak łatwo jak stacji paliwowych.

    po pierwsze skontrolujesz równie łatwo (np. w UK smart liczniki to już
    chyba standard), po drugie nie wyobrażam sobie wyjazdu z doładowywaniem
    w zwykłych gniazdkach...

    Tak, da się. Tak, zawsze znajdzie się rozwiązanie. Ale nie jest dla mnie
    oczywistym, że samochód na prąd będzie najlepszym wyjściem.

    Wracając do UK - tutaj prawo nie działa wstecz - auta spalinowe nadal
    będą jeździły. Tak samo np. chyba do 2017 hybrydy miały 0 roadtax i
    teraz te zarejestrowane po 2017 mają jakąś opłatę, a te sprzed 2017
    nadal płacą 0.

    Lukasz

  • 32. Data: 2020-11-18 20:57:23
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 18.11.2020 o 18:55, PiteR pisze:
    > in <news:rp1jad$atg$1$adam@news.chmurka.net>

    > ktoś będzie orzekał czy to osobowy czy nie?

    a teraz orzeka? albo kupisz vana, albo elektryka ;)

    Lukasz

  • 33. Data: 2020-11-18 21:24:48
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 18.11.2020 o 19:53, PiteR pisze:
    > in <news:5fb50f1e$0$542$65785112@news.neostrada.pl>

    > na planecie zostaną tylko roboty ;)

    :)

  • 34. Data: 2020-11-18 21:27:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rp3ub4$oue$2@dont-email.me>
    user ddddddddddddd pisze tak:

    > a teraz orzeka? albo kupisz vana, albo elektryka ;)

    vana ferrari

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 35. Data: 2020-11-18 21:27:45
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-11-18 o 08:19, ddddddddddddd pisze:

    > mając 100l zapasu, co zajmie pół bagażnika w moim kombi, przejadę
    > większość europy, może nawet dojadę do granicy państwa z łagodniejszym
    > komunizmem niż europa* (btw. słyszałeś, że Rosja ma zamiar zlikwidować
    > PIT,CIT, VAT i wprowadzić podatek przychodowy kilka %? zmiany w
    > nadchodzących latach mogą być duże..)
    > *-bo to, że komunizm nadchodzi/nadszedł to nie ulega wątpliwości - tylko
    > według nowomowy nie można go tak nazywać

    Komunizm polega na tym, że jeździsz "publicznymi" drogami i za to nie
    płacisz. W normalnym prawdziwym kapitalizmie powinny być tylko drogi
    prywatne i za każdy przejechany metr stosowna opłata. Tak samo z
    parkowaniem - koniec z "publicznymi" - darmowymi - parkingami. Każdy
    centymetr kwadratowy ziemi w kapitalizmie powinien być prywatną
    własnością i jeżeli chcesz zaparkować samochód, to tylko za zgodą
    właściciela - i odpowiednią opłatą :-)

  • 36. Data: 2020-11-18 21:32:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rp2mhq$58u$2$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

    > No deal Brexit moze to mocno zweryfikowac. Poza tym przez 10 lat
    > do glosu dojsc moga lokalni PiSowcy.

    o widze że to będzie export syfów do Europy Wsch lub Afryki
    bo teraz nie można wyeksportować spalin a tak za recykling baterii ma
    odpowiadać producent samochodu.

    https://www.bbc.co.uk/news/av/world-48108627
    https://www.bbc.co.uk/news/av/uk-england-london-4782
    4462

  • 37. Data: 2020-11-18 22:51:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rp4040$apv$1@gioia.aioe.org>
    user Poldek pisze tak:

    > Każdy centymetr kwadratowy ziemi w kapitalizmie powinien być
    > prywatną własnością i jeżeli chcesz zaparkować samochód, to tylko
    > za zgodą właściciela - i odpowiednią opłatą :-)

    Przecież tak jest.

  • 38. Data: 2020-11-18 23:28:25
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-18 o 21:27, PiteR pisze:

    > vana ferrari

    Się nie śmiej, na głupie przepisy będzie reakcja kupujących
    i producentów. A głupie przepisy mają w wielu stanach USA.
    W efekcie możesz zobaczyć wieśniakowóz zwany u nich pickupem
    w wersji sportowej, z obniżonym i utwardzonym zawieszeniem,
    nisko profilowymi oponami i silnikiem o mocy dochodzącej
    do tysiąca koni. Formalnie ciężarówka, w praktyce wyścigówka.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2020-11-19 02:07:55
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-11-18 o 22:51, PiteR pisze:
    > in <news:rp4040$apv$1@gioia.aioe.org>

    > Przecież tak jest.

    Na pewno gdzieś tak jest.

  • 40. Data: 2020-11-19 02:14:28
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-11-18 o 23:28, RadoslawF pisze:

> [...]
    > nisko profilowymi oponami i silnikiem o mocy dochodzącej
    > do tysiąca koni. Formalnie ciężarówka, w praktyce wyścigówka.

    Jest sporo ludzi, którzy są w stanie gacie przez głowę codziennie
    zakładać, żeby tylko mieć poczucie, że są cwańsi.