  • 21. Data: 2020-11-18 07:54:50
    Temat: Re: Od 2030 r. ma być zakaz sprzedaży aut spalinowych w Wielkiej Brytanii
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-11-2020 o 15:58, ddddddddddddd pisze:

    > nie, wleję to co mam w bagażniku...

    Tzn. ile wlejesz i jak Ci to zasięg przedłuży?
    I po co w ogóle jedziesz, skoro i tak nic nie wieziesz, mając bagażnik
    zajęty paliwem? ;-)

    To już chyba prościej podładować elektryka na dowolnym gniazdku - jest
    ich duuuużo więcej niż stacji benzynowych, nawet jeśli nie są objęte
    zakazem tankowania dla Ciebie....

  • 22. Data: 2020-11-18 08:19:28
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 18.11.2020 o 06:54, Cavallino pisze:

    > Tzn. ile wlejesz i jak Ci to zasięg przedłuży?

    mając 100l zapasu, co zajmie pół bagażnika w moim kombi, przejadę
    większość europy, może nawet dojadę do granicy państwa z łagodniejszym
    komunizmem niż europa* (btw. słyszałeś, że Rosja ma zamiar zlikwidować
    PIT,CIT, VAT i wprowadzić podatek przychodowy kilka %? zmiany w
    nadchodzących latach mogą być duże..)
    *-bo to, że komunizm nadchodzi/nadszedł to nie ulega wątpliwości - tylko
    według nowomowy nie można go tak nazywać

> [...]
    > To już chyba prościej podładować elektryka na dowolnym gniazdku - jest
    > ich duuuużo więcej niż stacji benzynowych, nawet jeśli nie są objęte

    rozważanie czysto hipotetyczne, bardziej chodzi mi o to, że takie
    elektryki dużo łatwiej kontrolować - a to właśnie jest nasza nowa
    rzeczywistość

    Lukasz

  • 23. Data: 2020-11-18 08:35:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-11-2020 o 08:19, ddddddddddddd pisze:

    > mając 100l zapasu, co zajmie pół bagażnika w moim kombi, przejadę
    > większość europy,

    A w jakim celu, skoro na miejscu ani nie zatankujesz, ani nie wrócisz?

    > rozważanie czysto hipotetyczne, bardziej chodzi mi o to, że takie
    > elektryki dużo łatwiej kontrolować

    Taka była teza, ale udowodniło się coś dokładnie odwrotnego.....
    Gniazdek nie skontrolujesz tak łatwo jak stacji paliwowych.

  • 24. Data: 2020-11-18 08:43:49
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-11-18 o 08:19, ddddddddddddd pisze:
> [...]
    > *-bo to, że komunizm nadchodzi/nadszedł to nie ulega wątpliwości - tylko
    > według nowomowy nie można go tak nazywać

    Zabawne. W 1989 roku Polska likwidowała podatek obrotowy 2% i zastąpiła
    go VATem. To nie jest tak, że podatek obrotowy nie ma wad.

    --
    MN

  • 25. Data: 2020-11-18 09:38:18
    Od: K <n...@e...com>

    On 17/11/2020 21:04, PiteR wrote:
    > in <news:5fb3c374$0$526$65785112@news.neostrada.pl>

    > nierealne

    No deal Brexit moze to mocno zweryfikowac. Poza tym przez 10 lat do
    glosu dojsc moga lokalni PiSowcy.

  • 26. Data: 2020-11-18 13:10:05
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 17.11.2020 o 23:33, adam pisze:

    > Na razie to są tylko doniesienia z "dobrze poinformowanych źródeł".

    Właśnie.

    > Ale od 2040 jest pewne.

    Też wątpię. Kto wie co będzie w 2040?
    Tego nikt nie przewidzi. Samych kolejnych covidów może być kilka.

  • 27. Data: 2020-11-18 14:54:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Zabawne. W 1989 roku Polska likwidowała podatek obrotowy 2% i
    >zastąpiła go VATem.

    Vat wszedl w 1993, jesli mnie skleroza nie myli.
    Ale obrotowy byl rozny - na sporo towarow 15-20%.
    Komputery byly wyjatkiem, bo dlugo utrzymywano 0%.

    >To nie jest tak, że podatek obrotowy nie ma wad.

    Na pewno jest problem, jak sie maja rozliczac firmy miedzy soba.
    Placa, nie placa ... a jak nie placa, to zaraz ludzie zaczna kupowac
    "na firme" :-)

    J.

  • 28. Data: 2020-11-18 19:53:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5fb50f1e$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    user robot pisze tak:

    > Kto wie co będzie w 2040?
    > Tego nikt nie przewidzi. Samych kolejnych covidów może być kilka.

    na planecie zostaną tylko roboty ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 29. Data: 2020-11-18 19:55:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rp1jad$atg$1$adam@news.chmurka.net>
    user adam pisze tak:

    > Ale tylko osobowe, transport jeszcze długo nie.
    > Ten 2030 wydaje się średnio realny, ale to zmartwienie nie nasze.

    ktoś będzie orzekał czy to osobowy czy nie?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 30. Data: 2020-11-18 20:47:50
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 18.11.2020 o 07:43, Marcin N pisze:

    > Zabawne. W 1989 roku Polska likwidowała podatek obrotowy 2% i zastąpiła
    > go VATem. To nie jest tak, że podatek obrotowy nie ma wad.

    ja tam widzę sporo wad, bardziej chodzi mi o kierunek - Europa dąży do
    jak najwyższych podatków i Rosja może na tym sporo ugrać...

    Lukasz