  • 11. Data: 2021-01-07 16:08:03
    Temat: Re: Odbiornik TV z Android TV 9.0 i WiFi, a co z przeglądarką ?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > (...)
    > Ja mam Samsunga z przeglądarką (UE48JE6410). Obsługuje się toto
    > strzałkami na pilocie żeby przesuwać kursor a pisze się z klawiatury
    > ekranowej. Zanim cokolwiek wpiszesz, szlag cię trafi :) Podobne uwagi są
    > zresztą do wszystkich aplikacji z TV.
    > Jak chcesz mieć przeglądarkę na TV, to podłącz dowolny komputer po HDMI
    > i obsługuj go z klawiatury bezprzewodowej z touchpadem. Ja tak czasem
    > robię gdy oglądam jakiś film z cda.pl albo klipy z youtube. Kabel HDMI
    > może mieć i 10 m długości.

    Chyba zrobiłeś jakąś literówkę w modelu.

    Współczesne Samsungi, jakie znam (m.in. serii Q60R) umożliwiają obsługę
    klawiatury czy myszy kablowej lub BT. Tyle, że akurat Q60R nie jest tu
    dobrym przykładem, bo on tylko bazuje na mocno wykastrowanym i
    zamkniętym androidzie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2021-01-07 16:19:51
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/01/2021 22:49, Swift wrote:
    > Na prośbę znajomego pomagam mu wybrać nowy telewizor 32".

    Kup dowolny bez smart, zaoszczędzone pieniądze wydaj na android boxa.

    Wbudowane w TV przeglądarki nie poradzą sobie na wielu stronach
    przeładowanych JS, na Adroidzie masz szanse na chrome/ff.

    Zaznaczam że bez względu na wybranie smart czy android, użyteczność tego
    jest znikoma w porównaniu z laptopem, nawet jakimś staruszkiem z C2D za
    200zł.