  • 31. Data: 2004-10-24 08:55:39
    Temat: Re: Odpis podatkowy 760 zł za korzystanie z internetu.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Finke napisał(a):

    > Niektórzy muszą wystawiać jakieś faktury, żeby choć częściowo
    > zalegalizować pranie pieniędzy albo dochody z szarej strefy.

    NTG -> pl.rec.fantastyka.xfiles (albo jakos tak) :P

    > Kto mówi, że fałszywy? Ten "dostawca" dla świętego spokoju zgłosi
    > działalność telekomunikacyjną w URTiP-ie, potem kupi sobie jakiś modem
    > i podłączy go do linii telefonicznej jako dostępowy. A nabywca faktury
    > nie musi przecież korzystać z wykupionego dostępu.

    Dobra, jak dla mnie EOT (zanim umre ze smiechu) ;)

    j.

  • 32. Data: 2004-10-24 09:13:22
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    On 2004-10-24 10:55, januszek wrote :

    > NTG -> pl.rec.fantastyka.xfiles (albo jakos tak) :P

    http://groups.google.com/groups?q=sprzedam%20koszty&
    hl=pl&lr=&sa=N&tab=wg

    Sami altruiści albo kosmici, prawda?

    > Dobra, jak dla mnie EOT (zanim umre ze smiechu) ;)

    OK, wrócimy do tego wątku za rok i zobaczymy, kto się będzie śmiać
    ostatni :-)

    T.

  • 33. Data: 2004-10-24 09:28:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Finke napisał(a):

    > http://groups.google.com/groups?q=sprzedam%20koszty&
    hl=pl&lr=&sa=N&tab=wg

    > Sami altruiści albo kosmici, prawda?

    Ech... Kiedys brali za te koszta vat + jakis procent wartosci faktury.
    Badz tez wystawiali rachunki z karty podatkowej. Jednak uslug providerskich
    nie mozna swiadczyc bedac na karcie podatkowej, taki rachunek tez nie bylby
    podstawa odliczenia ulgi... Zwroc uwage na pierwsza strone wynikow do
    ktorych link podales... Czytaj uwaznie, pomysl etc. Przemysl dlaczego VAT
    nazywany jest podatkiem policyjnym etc...

    Sugeruje tez abys skoczyl sobie na jakas grupe "gospodarczo-podatkowa" i
    tam poprosil o rozjasnienie w glowie ;) Na pewno na tym skorzystasz :)

    j.

  • 34. Data: 2004-10-24 10:18:18
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    On 2004-10-24 11:28, januszek wrote :

    > Ech... Kiedys brali za te koszta vat + jakis procent wartosci faktury.

    Ech... poklikaj sobie te linki i zobacz, ile jest ogłoszeń typu "10% od
    wartości brutto, internet, szkolenia" itp. Teoretyzować to i ja
    potrafię ;-)

    T.

  • 35. Data: 2004-10-24 10:19:17
    Od: Pawel Stradowski <p...@p...pl>

    Dnia Sun, 24 Oct 2004 11:28:36 +0200, januszek napisał(a):

    > Sugeruje tez abys skoczyl sobie na jakas grupe "gospodarczo-podatkowa" i
    > tam poprosil o rozjasnienie w glowie ;) Na pewno na tym skorzystasz :)

    Ja sądzę, że natura nie znosi próżni i jakaś możliwość
    zakombinowania zawsze sie znajdzie - sugeruję uważną lekturę
    wszystkich efektów modyfikacji systemu podatkowego w przeszłości -
    dareowizny etc - może też na tym skorzystasz :)

    --
    Paweł Stradowski

  • 36. Data: 2004-10-24 10:26:23
    Od: "M.Tankard" <tanakard@g_zeta.pl>

    Dnia Sat, 23 Oct 2004 11:28:17 +0200, Pan Staszek napisał(a):

    > Uwazam ze wprowadzenie vatu 22% jest calkowicie naturalne. Nie trzeba
    > zadnych proporcji wyliczac dla US ani innych cudow rodem znad wisly.
    > End user dostanie fakture, zaplaci vat i na koniec roku ma ulge 760 PLN.
    > Calkowicie normalny uklad.

    Naturalna to była obniżona stawka VAT na internet - 7%, wszystko co się
    dzieje dookoła tego tematu jest pokłosiem działania naszych
    miejscowych idiotów z rządu oraz kilku mądrych inaczej komisarzy UE.
    Nie wiem, czy już zdążyliście zapomnieć, ale całkiem niedawno VAT
    na internet wynosił 7%, niestety nie był zgodny z VI Dyrektywą UE.

    --
    MT

  • 37. Data: 2004-10-24 11:31:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Finke napisał(a):

    > Ech... poklikaj sobie te linki i zobacz, ile jest ogłoszeń typu "10% od
    > wartości brutto, internet, szkolenia" itp. Teoretyzować to i ja
    > potrafię ;-)

    Uparty jestes. Jak ktos placi 40% podatku to jak kupi koszta za 8% (czyli
    tak jak widzialem w ktoryms ogloszeniu VAT + 8% wartosci a VAT i tak sobie
    odliczy) to jest to dla niego interes - jest 32 procent do przodu. Jak ktos
    jest szaraczkiem i placi 19% podatku i do tego nie odlicza sobie VAT-u...
    Pewnie nie doczytales, ze watek dotyczy ulgi w "podatku dochodowym od osób
    fizycznych"... Ulga to nie jest koszt na litosc boska...

    j.

  • 38. Data: 2004-10-24 11:33:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    M.Tankard napisał(a):

    > Naturalna to była obniżona stawka VAT na internet - 7%,

    Bzdura. Naturalna bylaby stawka VAT na wszystko w wysokosci 12%
    i jedna dla wszystkich stawka podatku dochodowego 20%. Bez zadnych
    ulg i innych kombinacji.

    j.

  • 39. Data: 2004-10-24 15:02:21
    Od: "M.Tankard" <tanakard@g_zeta.pl>

    Dnia Sun, 24 Oct 2004 13:33:31 +0200, januszek napisał(a):

    > Bzdura. Naturalna bylaby stawka VAT na wszystko w wysokosci 12%
    > i jedna dla wszystkich stawka podatku dochodowego 20%. Bez zadnych
    > ulg i innych kombinacji.

    Może dla ciebie bzdura, ja tam wolałem płacić 7% niż 22, skoro ty
    lubisz płacić więcej, to już twój problem

    --
    MT

  • 40. Data: 2004-10-24 17:17:53
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    > Bzdura. Naturalna bylaby stawka VAT na wszystko w wysokosci 12%
    > i jedna dla wszystkich stawka podatku dochodowego 20%. Bez zadnych
    > ulg i innych kombinacji.

    NTG ?

    --
    pozdrawiam,