  • 11. Data: 2021-11-25 18:54:13
    Temat: Re: Odrobinę za szybko
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.11.2021 o 02:13, PiteR pisze:
    > głos znany z radia w naszych samochodach.
    >
    > Wieloletni dziennikarz radia RMF FM i kanałów telewizyjnych Grupy TVN
    > Witold Odrobina nie żyje. Miał 50 lat. Informację o jego śmierci podał
    > branżowy portal Press, a później potwierdziła ją TVN24 Edyta Kubalska,
    > producentka "Raportu Turbo" w TVN Turbo.
    >

    > https://www.youtube.com/watch?v=nSaVh_-dViQ

    Zbudował SAMa. Myślałem, że bez dużej kasy, nie da się tego zrobić.

  • 12. Data: 2021-11-26 14:38:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Nov 2021 18:54:13 +0100, ii wrote:

    > Zbudował SAMa. Myślałem, że bez dużej kasy, nie da się tego zrobić.

    Zbudowac to sie da tanio.

    Pytanie, czy sie obecnie da zarejestrowac.

    "nie jest to proste, trzeba miec duzo nerwow do urzednikow".
    "Trzeba miec atesty na stal, certyfikaty spawacza" ...

    J.

  • 13. Data: 2021-11-26 16:24:47
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.11.2021 o 14:38, J.F pisze:

    > Zbudowac to sie da tanio.
    >
    > Pytanie, czy sie obecnie da zarejestrowac.
    >
    > "nie jest to proste, trzeba miec duzo nerwow do urzednikow".
    > "Trzeba miec atesty na stal, certyfikaty spawacza" ...

    No tak, o to dokładnie mi chodzi. Przy czym on nic nie mówił o kasie na
    dopuszczenie tylko właśnie o papiery dla urzędnika. Nie wiem co ma dać
    papier spawacza jak konstrukcja jest słaba. Poza tym ... to by
    oznaczało, że SAMy jak najbardziej można robić o ile kupi się gotowca z
    papierami. A wydawało mi się, że jest tu jakaś bariera wejścia na rynek,
    której nie ma szansy pokonać bez wydania kasy na autentyczną
    certyfikację, gdzie nie chodzi tylko o papiery, ale też przeprowadzenie
    testów. Testy certyfikacyjne hamulców to nie jest to, co robią na
    przeglądach tylko znacznie więcej.