  • 11. Data: 2015-12-22 23:28:25
    Temat: Re: Odtwarzacz DVD
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-12-22 23:10, BQB wrote:
    > Jak przetrze alkoholem plastikowe szkiełko od lasera, to już na bank nic
    > nie odczyta.

    A nie myslisz z acetonem? Izopropanol (alkohol) na ten przykład stosuje
    się do tego powszechnie bo jest obojętny dla tworzyw.

  • 12. Data: 2015-12-22 23:30:38
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2015-12-22 o 23:10, BQB pisze:

    > Jak przetrze alkoholem plastikowe szkiełko od lasera, to już na bank nic
    > nie odczyta.

    Alkohol spożywczy rzadko jakie tworzywo mógłby "nagryźć", chyba, że
    jakieś bardzo specjalne! Natomiast co innego z metanolem - ten
    faktycznie jest mocno zjadliwy (acz Panie broń: nie-jadalny wszak!), i
    plastikowe oczko mógłby zmatowić dość głęboko!

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 13. Data: 2015-12-23 00:25:16
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 21 Dec 2015 21:59:13 +0100
    doszła do mnie wiadomość <56786837$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    od Animka <a...@t...wp.pl> :
> [...]
    >informacji, tytułu filmu nie ma. Czy to laser padł?
    >Wczoraj znowu podlączyłam, żeby jeszcze raz sprawdzić. Dotknęłam
    >metalowego elementu (pod odtwarzaczem), bo chciałam go podnieść do góry
    >i kopnął mnie prąd. Prąd przeszedł przez rękę i zatrzymał się w miejscu,
    >gdzie panowie mają bicepsy. Odczucie okropne. Myślałam, że straciłam już
    >rękę, ale na szczęście po ok pół godziny ból i prąd "wyszedl".
    >Nie mniej jednak szkoda mi wyrzucić taki ładny i fajny odtwarzaczek, a z
    >drugiej strony szkoda mi pieniędzy na naprawę.

    Prąd jak raz wszedł, to tak łatwo nie wylizie.
    Musisz się przywiązać drutem do metalowego pręta zakopanego w ziemi,
    może w godzinę wylizie, natomiast co do czyszczenia, to tu jest dobry
    sposób:
    https://www.youtube.com/watch?v=ZkBgEiFvVUg
    Wprawdzie to laptop, ale do DVD też może być.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 14. Data: 2015-12-23 00:54:06
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    > A nie myslisz z acetonem? Izopropanol (alkohol) na ten przykład stosuje
    > się do tego powszechnie bo jest obojętny dla tworzyw.

    Aceton można jeszcze dostać? Myślałem o zwykłym alkoholu i o
    izopropanolu - nie pamiętam, którego próbowałem na szkiełku CD z jakiejś
    jednoczęściowej "wieży", po czyszczeniu bajka, rewelacja, na następny
    dzień nie działa - "szkiełko" zmatowiało. Od tamtego czasu używam
    różnych płynów do naczyń. Być może szkiełko miało na sobie jakąś warstwę
    czegoś co zmatowiało po kontakcie z alkoholem - nie wiem. Płyny do mycia
    sprawdzają się rewelacyjnie.

  • 15. Data: 2015-12-23 04:03:55
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-12-22 o 19:28, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Animka naskrobał(a):

    > Taaa, najlepiej salicylowym.
    > MSPANC

    Do sprzętu mam tylko spirytus prawdziwy. -- animka

  • 16. Data: 2015-12-23 04:08:35
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Jak przetrze alkoholem plastikowe szkiełko od lasera, to już na bank
    > nic nie odczyta.
    Przemywam płatkiem-wacikiem ze spirytusem nawet swój telefon android
    oraz wyświetlacz, jak ktoś mi weźmie telefon w swoje łapy.

    --
    animka

  • 17. Data: 2015-12-23 09:06:47
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2015-12-23 o 04:08, Animka pisze:

    > Przemywam płatkiem-wacikiem ze spirytusem nawet swój telefon android
    > oraz wyświetlacz, jak ktoś mi weźmie telefon w swoje łapy.

    Spiryt znacit'sja konsumpcyjny jest? Co za rozrzutność! Przecież Ci
    napisałem, że wystarczy denaturat. I to wcale nie stężony (taki, jaki
    się kupuje), ale 10-cio krotnie rozcieńczony wodą (najlepiej
    destylowaną), plus pół łyżeczki ludwika (na szklankę wody)...

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 18. Data: 2015-12-23 09:16:11
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2015-12-23 o 04:03, Animka pisze:

    > Do sprzętu mam tylko spirytus prawdziwy. -- animka

    Ano tak, wydało się w końcu: marnuje produkty pierwszej potrzeby, na
    jakieś elektro-voodoo. Zbrodnia!
    No i czepię się do szyku zdania, bo -- czy jest to równoważne stwierdzeniu:
    "spirytus prawdziwy mam tylko do sprzętu" ??
    -- no bo już przyjąłem do wiadomości, że na kielonka jednak *nie*
    zaprosisz, ale miałem chociaż nadzieję, na to, że wpadnę kiedyś, i
    natrzesz mi tym plecki...

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 19. Data: 2015-12-23 10:00:04
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-12-22 o 09:02, Bolko pisze:
    > Też był długo nieużywany.
    > Na 99% kurz je oba załatwił.
    A gdzie go przez ten czas trzymałeś? W odkurzaczu, zamiast worka??

    Maciek

  • 20. Data: 2015-12-23 23:19:51
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-23 o 09:16, JaNus pisze:

> [...]
    > -- no bo już przyjąłem do wiadomości, że na kielonka jednak *nie*
    > zaprosisz, ale miałem chociaż nadzieję, na to, że wpadnę kiedyś, i

    Albo natrze Ci sprzęt ;) :D

    --
    Pozdrawiam.

    Adam